جشنواره خدمات پس از فروش 2+18 مدیاپردازش

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مدیاپردازش به عنوان یکی از شرکت‌های وارکننده‌ی گوشی‌‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و لوازم جانبی، جشنواره‌ی جدیدی را به راه انداخته است. این شرکت با تأکید بر حفظ حقوق مصرف‌کننده، وظیفه تأمین بازار در داشته که از مهم ترین اهداف آن، می‌توان به ارایه خدمات پس از فروش با کیفیت اشاره کرد. در ادامه به مهم ترین ویژگی‌های گارانتی مدیاپردازش اشاره خواهیم کرد:

گارانتی معتبر

همه محصولات مدیاپردازش، دارای ۱۸ ماه خدمات پس از فروش رسمی هستند. همچنین همه محصولات دارای ضمانت تعویض ۷ روزه هستند. از مهم‌ترین مواردی که همیشه سعی شده به آن توجه شود، حفظ احترام و پاسخگویی به مشتریان عزیز بوده و با تأکید بر ارایه یک گارانتی معتبر و مطمئن، هموار تلاش می‌شود تا رضایت مشتریان عزیز در بالاترین سطح نگه داشته شود.

شعبات گسترده وخدمات با کیفیت

درحال‌حاضر مدیاپردازش بیش از ۳۰ شعبه در سراسر کشور دارد که به‌صورت مستقل ارایه خدمات می‌دهند. به این معنی که کالای مشتریان محترم در همان شهر قابل تعمیر خواهد بود و در زمان و هزینه مشتریان عزیز، صرفه‌جویی خواهد شد.

واحد ارتباط با مشتری

مشتریان گرامی، همکاران ما در بخش صدای مشتری (کال سنتر)، در طول روز آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های شما عزیزان هستند. همچنین فرایند راهنمایی توسط همکاران خوب بخش صدای مشتری، با احترام و شکیبایی صورت می پذیرد. برای ارتباط با بخش کال سنتر، لطفا با شماره ۴۲۹۴۰-۰۲۱ تماس حاصل کنید.

mediapardazesh-2

جشنواره 2+18 مدیاپردازش

مدیاپردازش برای تقدیر از مشتریان عزیز خود به‌تازگی جشنواره خدمات 2+18 را راه اندازی کرده است. عزیزانی که هم‌اکنون تلفن همراه تان دارای گارانتی مدیاپردازش هست؛ با شرکت در جشنواره 2+18 می‌توانید از ۲ ماه خدمات بیشتر مدیاپردازش بهره‌مند شوید.

mediapardazesh-3

مراحل شرکت در جشنواره

در مرحله اول به سایت club.mediapardazesh.com مراجعه کنید. در این بخش باید اطلاعات خود را مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و IMEI گوشی وارد کنید. برای اطلاع از شناسه گوشی خود (IMEI)  لطفا کد دستوری: ستاره، مربع، صفر، شش، مربع را شماره‌گیری کنید. پس از ثبت مشخصات و صحیح بودن اطلاعات، دو ماه گارانتی مدیاپردازش به شما عزیزان تعلق خواهد گرفت که می‌توانید از خدمات شرکت مدیاپردازش، استفاده کنید.

جهت اطلاعات بیشتر، شما عزیزان می‌توانید ازطریق شماره ۴۲۹۴۰-۰۲۱ با بخش صدای مشتری تماس حاصل کنید. همچنین برای اطلاع از آخرین محصولات و جشنواره های مدیاپردازش می‌توانید ما را در اینستاگرام به آدرس @mediapardazesh دنبال کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر