حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قیمت بیت کوین از ۱۲ هزار دلار عبور کرد و به بیشترین مقدار سال اخیر رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – امروز قیمت بیت کوین با عبور از ۱۲ هزار دلار به بیشترین رشد خود در یک سال اخیر رسید. گفته می‌شود که بیت کوین برای عبور از مرز ۲۰ هزار دلار آماده می‌شود تا بتواند به بیشترین قیمت خود برسد. 

قیمت بیت کوین در ساعتی پیش به ۱۲,۱۹۸.۱۷ دلار رسید. این ارز دیجیتال اکنون با قیمتی بیش از ۱۲,۲۵۰ در بازار معامله می‌شود. قیمت بیت کوین در هفته‌های اخیر بین ۱۱ و ۱۲ هزار دلار بوده است اما اکنون با عبور از ۱۲ هزار دلار رکورد خود را در یک سال اخیر زد. 

به گفته تحلیلگران حتی با وجود عبور قیمت این ارز دیجیتال از ۱۲ هزار دلار نمی‌توان با قطعیت این موضوع را موفقیتی برای آن دانست و این احتمال وجود دارد که قیمت آن کاهش پیدا کند. مدیرعامل Invest Diva پس از عبور قیمت این ارز دیجیتال از ۱۲ هزار دلار گفته است که عبور از این مرحله یک کار بسیار عالی به شمار می‌رود، اما باید قیمت آن در این منطقه تثبیت شود تا بتوان درباره رشد آن به صورت دقیق نظر داد. اگر فردا نیز این ارز دیجیتال با قیمتی بالاتر از ۱۲ هزار دلار معامله شود، می‌توان تایید کرد که قیمت آن بیشتر نیز خواهد شد. اگر این اتفاق رخ ندهد، با نوسانات بیشتری تا رسیدن آن به مرز مقاومت ۱۳,۲۳۴ دلار روبه‌رو خواهیم شد.

مدیرعامل صندوق پوشش ریسک ارز دیجیتال BitBull Capital نیز درباره این افزایش قیمت گفته است که ارزش بیت کوین بالاتر از ۱۲ هزار دلار باید حفظ شود و طوری باشد که از قرار گرفتن آن در این محدوده مطمئن شویم. رشد قیمت این ارز دیجیتال یک اتفاق خود برای بازار است. گفته می‌شود که این ارز دیجیتال برای عبور از مرز ۲۰ هزار دلار آماده می‌شود تا بتواند به بیشترین قیمت خود که در پایان سال ۲۰۱۷ و ابتدای ۲۰۱۸ به آن رسیده بود برسد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر