حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

امکان اسکن کد QR با دوربین‌های مختلف در آخرین نسخه‌ی اینستاگرام فراهم شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اینستاگرام در به‌روزرسانی جدیدش برای هر پروفایل کاربر کد QR عرضه می‌کند. از این پس، کاربران این پلتفرم با اسکن کد QR با هرکدام از اپلیکیشن‌های دوربین به‌راحتی می‌توانند به پروفایل‌های دیگران دسترسی داشته باشند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

به‌اشتراک‌گذاری پروفایل‌های اینستاگرام با اسکن کد، ویژگی جدیدی محسوب نمی‌شود و پیش از این، اینستاگرام در گزینه‌ی Nametags، امکان به‌اشتراک‌گذاری پروفایل‌های اینستاگرام را فقط توسط اسکن کد با دوربین داخلی اینستاگرام فراهم کرده بود. درواقع، ویژگی جدید جایگزین نیم‌تگ‌ها شده است.

در ادامه بخوانید:

با قابلیت‌ جدید، نیازی به جست‌وجوی نام پروفایل‌ها نیست و برای کسب‌وکارها کاربرد زیادی دارد. فروشندگان می‌توانند پرینتی از کد پروفایل صفحه‌ی اینستاگرام فروشگاه‌ها و رستوران‌ها به مشتریان ارائه دهند تا آن‌ها راحت‌تر صفحه‌ی مربوطه را در اینستاگرام پیدا و دنبال کنند و از محصولات و ساعت‌های کاری کسب‌وکار مربوطه مطلع شوند.

اسکن کد QR در نسخه‌ی جدید اینستاگرام

البته از سال گذشته، قابلیت جدید اسکن کد برای کاربران ژاپنی وجود داشته است و اکنون دراختیار تمام کاربران در سراسر جهان قرار می‌گیرد.

برای دریافت کد QR صفحه‌ی اینستاگرام خود، از قسمت تنظیمات آخرین نسخه‌ی اینستاگرام، روی گزینه‌ی QR code ضربه بزنید.

امروزه استفاده از کد QR کاربردهای زیادی دارد و اپلیکیشن‌های دیگر مانند فیسبوک، توییتر، اسپاتیفای و اسنپ‌چت نیز از آن استفاده می‌کنند. کار با قابلیت جدید در مقایسه با نیم‌‌تگ‌ها ساده‌تر است و نیازی به بازکردن اینستاگرام برای اسکن کد نیست.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر