تصاویر پنل‌های شیشه‌ای دوربین هواوی میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو لو رفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به‌تازگی تصاویر پنل‌های شیشه‌‌ای که روی دوربین‌های پشت گوشی‌های هواوی میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو به کار خواهند رفت لو رفته‌ است. هواوی میت ۳۰s که سال گذشته معرفی گردید مجهز به یک ماژول دوربین دایره‌ای بود و انتظار می‌رود که این طراحی تاحدودی در مورد سری میت ۴۰ هم استفاده شود.

با این حال، این ماژول دایره‌ای‌شکل ظاهرا قرار است در داخل یک پنل شیشه‌ای مربعی قرار بگیرند. پنل‌های مذکور دارای برچسب ۳D هستند و احتمالا نشان‌دهنده یک سنسور مدت زمان پرواز (ToF) هستند. ضمنا میت ۴۰ پرو یک المان مستطیلی‌شکل در وسط چهار دوربین خود دارد که این المان با توجه به شکل‌اش احتمالا یک دوربین پریسکوپ خواهد بود.

البته این نوع طراحی، با رندرهای قبلی میت ۴۰ که ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل را برای آن نشان می‌دادند همخوانی ندارد. این رندرها، دوربین پریسکوپ را در قسمت پایین‌ سمت چپ ماژول دوربین نشان می‌دادند. اوایل امسال خبرهایی وجود داشت مبنی بر اینکه سری هواوی میت ۴۰ مجهز به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با اپتیک بسیار بهبودیافته خواهد بود. انتظار می‌رود دوربین پریسکوپ مدل پرو دارای بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابر و بزرگنمایی دیجیتال ۵۵ برابر باشد. هواوی سری میت جدید خود را در پاییز امسال معرفی خواهد و این گوشی‌ها ممکن است آخرین پرچمدارن مجهز به چیپست کایرین باشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر