فروش رسمی آنر 9A از امروز آغاز شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

آنر روز شنبه ۲۵ مرداد با برگزاری مراسمی رسما پیش‌فروش گوشی ‌هوشمند آنر 9A‌ را در کشور آغاز کرد. حال این شرکت اعلام کرده که از امروز، ۲۹ مرداد، فروش رسمی آنر 9A آغاز شده است. آنر 9A را باید میان‌رده‌ای اقتصادی خواند که البته درکنار ویژگی‌های مثبتش، ضعف‌هایی نیز دارد. 

آنر 9A از وجود پردازنده‌ی مدیاتک هلیو پی‌۲۲ بهره می‌برد که با حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی همراه شده است. همچنین، باید به نمایشگر ۶/۳ اینچی این گوشی‌ هوشمند نیز اشاره کرد که در آن، دوربین سلفی در قالب ناچ قطره‌ای جا خوش کرده است. یکی از نکات جالب درباره‌ی آنر 9A، بهره‌گیری از باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که علاوه‌بر تأمین انرژی موردنیاز ماژول‌های سخت‌افزاری، ازطریق فناوری Reverse Charging، می‌تواند سایر گجت‌ها را به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌کند. 

افزون‌براین، باید به دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با لنز واید، دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج اشاره کرد. آنر 9A علاوه‌بر تجهیز به نمایشگر بزرگ و باتری حجیم، از بلندگوی ۸۸ دسیبلی نیز بهره می‌برد که با سیستم صوتی SMART PA صدایی شفاف را در ارائه می‌دهد.

آنر 9A در رنگ‌های سبز یخی و آبی فانتوم و مشکی راهی بازار می‌شود. برای دیدن فهرست فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی این گوشی، اینجا کلیک کنید. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر