به‌روزرسانی گوگل مپس با جزئیات بیشتر منتشر می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی گوگل به تازگی اعلام کرد که به‌روزرسانی گوگل مپس شامل استفاده از الگوریتم نقشه‌برداری رنگی و جزئیات بالاتر خیابان‌ها می‌شود.

گوگل طی سال‌های گذشته به‌روزرسانی‌های زیادی برای سرویس گوگل مپس منتشر کرد و آن را به جزئیات بیشتری مجهز کرد. انتشار به‌روزرسانی گوگل مپس امکانات زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد و با اضافه شدن ناوی‌بری و واقعیت افزوده و بررسی کسب و کارها به یک پلتفرم کامل تبدیل خواهد شد.

گوگل برای ارائه به‌روزرسانی‌های جدید از بینایی رایانه‌ای استفاده کرده است تا بتواند ویژگی‌های طبیعی مانند مناطق خشک، یخی، جنگلی و کوهستانی را شناسایی کند و به آن‌ها رنگ اختصاص دهد. تغییرات جدید این سرویس در ۲۲۰ کشور اعمال خواهد شد که شامل فضایی بیش از ۱۰۰ میلیون کیلومتر مربع می‌شود. با توجه به این موضوع، گوگل  اعلام کرده است که سرویس گوگل مپس در مقایسه با سرویس‌های دیگر جامع‌ترین دید از ویژگی‌های طبیعی را به کاربران ارائه می‌کند.

علاوه بر جزئیات بالا در نمایش طبیعت، سرویس گوگل مپس در آینده قصد دارد اطلاعات و جزئیات بیشتری را درباره خیابان‌ها ارائه کند که کاربران با استفاده از آم می‌توانند خصوصیات خیابان مانند پیاده‌روها و چهارراه‌ها را پیدا کند. این ویژگی ابتدا برای شهرهای لندن، نیویورک و سانفرانسیسکو اعمال خواهد شد و در ماه‌های آینده شهرهای دیگر نیز آن را تجربه خواهند کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر