حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

لوسید موتورز، سریع ترین شارژر خودروهای برقی جهان را معرفی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت لوسید موتورز تأیید کرد که سدان برقی آینده لوسید ایر از سریع‌ترین شارژر خودروی الکتریکی جهان که تاکنون ارائه شده، بهره می‌برد. لوسید موتورز پیش از رونمایی رسمی این خودروی برقی قصد دارد تمام مزایای ایر را به رخ رقبا بکشد و فضای رقابتی برای زمان عرضه ایجاد کند.

خودروی الکتریکی / electric car و سدان لوکس لوسید ایر / Lucid Air

قبل از رونمایی این خودروی الکتریکی در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) امسال، لوسید فاش کرد که سدان برقی ایر به لطف معماری الکتریکی بیش از ۹۰۰ ولتی، سلول‌های باتری لیتیوم یونی سفارشی، باتری و سیستم مدیریت حرارتی پیشرفته، می‌تواند در هر دقیقه به اندازه پیمایش ۳۲ کیلومتر شارژ شود و بیشینه نرخ شارژ آن بیش از ۳۰۰ کیلووات می‌رسد. به عبارت دیگر باتری لوسید ایر با ظرفیت پیمایش ۳۰۰ مایل (۴۸۲ کیلومتر)، تنها به ۲۰ دقیقه زمان برای شارژ کامل نیاز دارد.

لوسید موتورز همچنین با شرکت Electrify America برای ارائه سه سال شارژ رایگان ازطریق شبکه‌ی گسترده ایستگاه‌های شارژ شامل شارژرهایی با حداکثر ۳۵۰ کیلووات، به مشتریان آمریکایی خود همکاری می‌کند. مالکان لوسید ایر قادر خواهند بود به‌راحتی به ایستگاه‌های شارژ Electrify America در سراسر آمریکا دسترسی پیدا کرده و خودروی برقی خود را شارژ کنند.

در ادامه بخوانید:

برای شارژ در خانه، این خودروساز ایستگاه شارژ خانگی Lucid Connected Home را توسعه داده است. این شرکت ایستگاه شارژ دومنظوره‌ای را برای مشتریان ارائه می‌دهد؛ به این معنی که مالکان می‌توانند از لوسید ایر خود به‌عنوان ذخیره انرژی موقت برای تأمین برق خانه‌های خود در شرایط اضطراری استفاده کنند. لوسید موتورز برای نصب ایستگاه شارژ در خانه مالکان با شرکت Qmerit همکاری خواهد کرد. لوسید موتورز همچنین اعلام کرد که سدان برقی ایر از کانکتور یونیورسال CCS بهره می‌برد و همچنین دارای شارژر داخلی جریان متناوب ۱۹/۲ کیلووات است.

اریک باخ، معاون مهندسی سخت‌افزار لوسید موتورز در بیانیه‌ای گفت:

ما هر جنبه‌ای از لوسید ایر و پلتفرم داخلی آن را از پیشرانه گرفته تا آیرودینامیک، بسیار کارآمد طراحی کرده‌ایم و چند معیار جدید را ازطریق این تلاش‌ها تعیین کرده‌ایم که از جمله می‌توان به طولانی‌ترین ظرفیت پیمایش با ۵۱۷ مایل در میان خودروهای الکتریکی طبق استاندارد EPA اشاره کرد. باتوجه‌به معماری الکتریکی ولتاژ فوق‌العاده بالای بیش از ۹۰۰ ولت و Wunderbox اختصاصی، ما سرعت ورود انرژی به داخل، اطراف و حتی خارج وسیله نقلیه را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌ایم و سریع‌ترین شارژ جهان را دراختیار مشتریان قرار می‌دهیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر