کیبورد بی‌سیم جدید مایکروسافت دکمه‌ای برای ایموجی‌ها دارد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

استفاده از ایموجی در پیام‌های ارسالی به امری عادی تبدیل شده است و نه‌تنها در پیام‌ها، بلکه در پست‌های مختلفی که روزانه در شبکه‌های مجازی مشاهده می‌کنیم نیز ایموجی‌های مختلف به کار گرفته می‌شود. درواقع ایموجی‌ها که برای بیان احساسات کاربر طراحی شده بودند درحال‌حاضر به بخش مهمی از انتشار پست‌ها، پیام‌ها و حتی نظرات کاربران نسبت به پست‌های دیگران تبدیل شده‌اند.

شاید همین امر نیز سبب شده تا ردموندی‌ها تدابیر ویژه‌ای برای استفاده از ایموجی در نظر بگیرند. درواقع تصاویری از کیبورد بی‌سیم معرفی‌نشده‌ی ردموندی‌ها در فضای مجازی فاش شده است که شاید بتوان مهم‌ترین نکته در تصاویر را برخورداری کیبورد از دکمه‌ای اختصاصی برای ایموجی‌ها عنوان کرد.

دکمه مدنظر به کاربران کمک می‌کند تا دسترسی سریع‌تری به منوی ایموجی‌ها داشته باشند و ایموجی مد نظر خود را انتخاب کنند. از دیگر ویژگی‌هایی که در صفحه‌کلید جدید ردموندی‌ها می‌توان مشاهده کرد، بخش جداگانه نامبرپد است. کاربر می‌تواند در صورت لزوم، نامبرپد را درکنار کیبورد قرار دهد یا از آن استفاده نکند.

از ویژگی‌های دیگر کیبورد جدید مایکروسافت، امکان استفاده از آن در سه دستگاه مختلف به‌صورت هم‌زمان است. کاربر می‌تواند بین دستگاه‌های تعریف‌شده به کیبورد، سوئیچ کند و نیازی به اتصال کیبورد مجزا به دستگاه‌های مختلف نداشته باشد.

نامبرپد کیبورد بی‌سیم مایکروسافت

دکمه‌ی مخصوص ایموجی‌ها درکنار دکمه‌ی Alt قرار گرفته است.

دکمه ایموجی کیبورد بی‌سیم مایکروسافت

متاسفانه هنوز عملکرد دکمه‌ی مشخص‌شده در تصویر بالا هنوز توسط ردموندی‌ها عنوان نشده است. بااین‌حال، باتوجه‌به طراحی تصویر حک‌شده روی دکمه دور از ذهن نیست که برای دسترسی سریع به ایموجی‌ها طراحی شده باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر