حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آنر گجت پوشیدنی واچ جی اس پرو (Watch GS Pro) را در آینده نزدیک معرفی می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در اواخر سال ۲۰۱۹ بود که آنر، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هواوی، ساعت هوشمندی به‌نام مجیک‌ واچ ۲ را معرفی کرد؛ محصولی که از طراحی منحصر به‌فرد و ویژگی‌های جذابی برخوردار بود. حال مشخص شده است که آنر ساعت هوشمند جدیدی را با نام واچ جی اس پرو (Watch GS Pro) برای رونمایی در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته است که مناسب برای فعالیت‌هایی مانند کوهنوردی خواهد بود.

چنین اطلاعاتی توسط صفحه رسمی ویبوی آنر تأیید شده و حتی سران بلندپایه‌ی آنر نیز به پرسش برخی از کاربران پاسخ داده‌اند. درکنار اطلاعاتی که وجود چنین محصولی را تأیید می‌کند، نکته حائز اهمیت در پست ارسالی صفحه رسمی آنر، اشاره به نزدیکی زمان رونمایی از واچ جی اس پرو است.

اولین نظر بعد از ارسال پست نیز توسط جرج ژائو، مدیرعامل برند آنر، ارسال شده است و تأیید می‌کند که ساعت هوشمند جدید این برند، مراحل آزمایشی را پشت سر می‌گذارد و به‌لطف قابلیت‌هایی که دارد توانسته رضایت علاقه‌مندان به ورزش‌هایی نظیر کوهنوردی را در آزمایش‌های صورت گرفته، جلب کند.

آنر واچ جی اس پرو / Honor Watch GS Pro

درحال‌حاضر، گجت‌های پوشیدنی محبوبیت روز افزونی را تجربه می‌کنند و شرکت‌های بی‌شماری نیز به تولید دستبند‌های سلامت، ساعت هوشمند و موارد دیگر روی آورده‌اند. ساعت هوشمند آنر مجیک‌واچ ۲ با هر بار شارژ، به مدت ۱۴ ساعت می‌توانست در حالت دیجیتال فعالیت کند؛ حالتی که تنها از ویژگی‌های هوشمند استفاده می‌شد. 

در ادامه بخوانید:

بااین‌حال، انتظار می‌رود که واچ جی اس پرو از باتری با عمر به مراتب بهتری برخوردار باشد. آنر اعلام کرده که در ساخت محصول جدید این شرکت از شرکتی به‌نام تام‌تام (TomTom) کمک گرفته که در زمینه ارائه خدمات نقشه‌یابی و عرضه سامانه‌های اطلاعات جغرافیایی فعالیت دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر