تولید صفحه‌نمایش هواوی میت X2 به‌زودی آغاز می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هواوی میت X که یک گوشی هوشمند منعطف است سال گذشته وارد بازار شد، حال نسل جدید این گوشی جزء مورد انتظارترین دستگاه‌ها به شمار می‌آید. انتظار می‌رود شرکت چینی، هواوی میت X2 را با چندین قابلیت و بهسازی‌ جدید روانه بازار کند.

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که در زمینه طراحی میت X2 گزارش شده این است که  برخلاف خم شدن روبه بیرون مانند نسل اول این دستگاه، گوشی هوشمند و منعطف هواوی نسل جدید دارای صفحه‌نمایشی است که به طرف داخل تا می‌شود.

حال در آخرین مرحله توسعه مربوط به هواوی میت X2، شرکت چینی کاملا آماده است تا تولید پنل‌های صفحه‌نمایش را از ماه سپتامبر جاری آغاز کند. با توجه به اطلاعات منتشر شده، اندازه صفحه‌نمایش در مقایسه با نسل قبل خود تغییری نکرده است و یک صفحه ۸٫۰۳ اینچی با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۲۲۲۰ باقی خواهد ماند.

با استناد به برخی گزارش‌ها، شرکت سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) وظیفه تهیه و تولید  پنل‌های ۸٫۳ اینچی CPI این گوشی را در سه‌ماه سوم سال ۲۰۲۰ بر عهده خواهد داشت. هدف فروش، ۳۰۰ هزار واحد تعریف شده است.

با توجه به عکس‌های که از دستگاه منتشر شده است، ما شاهد یک پنل صفحه‌نمایش اضافه‌شده به لبه افقی هستیم که میزبان حسگرهای دوربین گوشی هوشمند موردبحث است. اگرچه خود شرکت هواوی تاکنون هیچ اطلاعاتی در رابطه با این گوشی منتشر نکرده است، اما برخی از جزئیات کلیدی آن در اینترنت به بیرون درز کرده است.

با استناد به همین اطلاعات منتشرشده، میت X2 دارای یک دسته دوربین چهارتایی است که شامل یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، یک حسگر فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای تصاویر با عمق بالا و یک حسگر ToF است. این دستگاه از قابلیت زوم ۳ برابری و ویژگی OIS پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود دستگاه از نظر حافظه در چندین مدل مختلف عرضه شود، ۸ گیگابایت حافظه موقت (RAM) و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲ گیگابایت حافظه موقت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت حافظه موقت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی. همچنین گفته می‌شود که در دستگاه یک باتری ۶۰۰۰mAh تعبیه شده است که از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر