استارتاپی آلمانی از اسکوتر برقی تاشو UrmO رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – یک استارتاپ آلمانی از اسکوتر برقی تاشو UrmO که ظرفیت پیمایشی به اندازه ۲۰ کیلومتر، وزنی معادل ۶/۵ کیلوگرم و قیمتی معادل ۲۳۵۰ دلار دارد رونمایی کرد. این اسکوتر در مدت زمان ۲ ثانیه تا می‌شود.

اسکوترها برای دور زدن محیط اطراف مناسب هستند، اما به دلیل بزرگی و حجم زیادی که دارند ممکن است نگهداری آن مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کند. در حال حاضر یک استارتاپ آلمانی با رونمایی از اسکوتر برقی تاشو UrmO این مشکل را حل کرده است.

زمانی که اسکوتر برقی تاشو UrmO در شرایط معمولی و باز قرار دارد، فرد روی آن می‌ایستد. سپس با حرکت دادن وزن خود در جهت‌های مختلف می‌تواند عملکردهایی مانند فرمان دادن، ترمزگرفتن و شتاب‌گیری را تغییر دهد.

 اسکوتر برقی تاشو UrmOاین اسکوتر می‌تواند با حداکثر سرعت ۱۵ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. به نظر می‌رسد باتری این اسکوتر یا یک بار شارژ کردن به ظرفیت پیمایش ۲۰ کیلومتر برسد. همچنین با ۴۵ دقیقه شارژ شدن، ۸۰ درصد ظرفیت شارژ باتری را بازمی‌گرداند.

از آن جایی که چرخ‌های این اسکوتر با لاستیک‌های پرشده از فوم پوشیده شده است؛ تا کردن آن مشکلی را ایجاد نمی‌کند. زمانی که حرکت کردن با اسکوتر پایان پیدا می‌کند فردی که سوار بر آن است می‌تواند UrmO را در مدت زمان ۲ ثانیه تا کند و با دستگیره‌ای که مانند کیف است آن را حمل کند. گفته می‌شود وزن این وسیله تنها ۶/۵ کیلوگرم یعنی ۱۴ پوند باشد.

 کمپینی در کیک‌استارتر (Kickstarter) برای تشکیل شده است تا برنامه‌هایی را که برای ساخت اسکوتر آلومینیومی و فیبر کربنی UrmO به‌عنوان «وسیله نقلیه برقی شخصی» وجود دارد اجرا کند. این کمپین از ماه اکتبر شروع می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این اسکوتر را با قیمت عمده‌فروشی ۱۱۷۶ دلار آمریکا و قیمت خرده‌فروشی ۲۳۵۳ دلار تهیه کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر