به‌روزرسانی اپ لایت روم برخی از اطلاعات کاربران نسخه iOS را حذف کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – پس از به‌روزرسانی نسخه iOS اپلیکیشن اپ لایت روم تصاویر و فایل‌های Preset برخی از کاربران را حذف کرد. گفته می‌شود امکان بازیابی این اطلاعات وجود ندارد.

برخی از کاربران نسخه iOS این اپلیکیشن گفته‌‌اند که تصاویر و فایل‌های Preset آن‌ها پس از دانلود جدیدترین به‌روزرسانی این اپ به صورت ناگهانی پاک شده است. ادوبی با تایید این مشکل گفت نمی‌توان برای اطلاعات حذف‌شده کاری کرد. افرادی که به این مشکل دچار شدند، آن را در توییتر، ردیت و فروم‌های دیگر بیان کردند.

یکی از کاربران شاکی از این به‌روزرسانی در توییتر گفته است که دو روز متوالی با بخش پشتیبانی این شرکت صحبت کرده است و اکنون به او گفتند که امکان بازیابی اطلاعات وجود ندارد و عکس‌هایش برای همیشه حذف شدند. او ادعا کرد باگ اپ لایت روم همه زحمت‌های او را از بین برده است. علاوه بر آن یکی دیگر از کاربران اعلام کرد که عکس و فایل Preset به ارزش چند صد دلار را برای همیشه از دست داده است.

مقامات ادوبی پس از تایید این مشکل از کاربران عذرخواهی کردند . گفتند که ادوبی آپدیت جدیدی برای جلوگیری از بروز این مشکلات برای کاربران دیگر منتشر کرده است. او در ادامه گفت که اطلاعات حذف شده بازیابی نمی‌شوند و به‌روزرسانی جدید نیز آن فایل‌ها را بازگردانی نمی‌کند.

کمپانی ادوبی پس از این مشکل بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت این باگ بیشتر کاربرانی را که اشتراک ادوبی Cloud را نداشته‌اند و یا تصاویر و فایل‌ها را زمان دریافت بروزرسانی معیوب در فضای ابری آپلود نکرده بودند تحت تاثیر قرار داده است. در ادامه نیز گفت برخی از کاربران ممکن است بتوانند فایل‌ها و تصاویر از دست رفته را به‌وسیله بخش بکاپ آیفون و آیپد بازیابی کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر