حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپل رویداد رونمایی از آیفون ۱۲ را در ۲۰ شهریورماه برگزار می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – روز گذشته در کانال یوتیوب اپل منتشر شد که این شرکت رویداد آینده خود را که ممکن است مربوط به رونمایی از آیفون ۱۲ باشد در ۱۰ سپتامبر مصادف با ۲۰ شهریور، برگزار خواهد کرد. اما این خبر بلافاصله پس از انتشار حذف شد.

به نظر می‌رسد این تاریخ مربوط به رونمایی از آیفون ۱۲ باشد. جالب است بدانید که رویداد آیفون ۱۱ نیز در همین تاریخ برگزار شد. بنابراین دور از ذهن نیست که تاریخ برگزاری مراسم سالانه اپل تغییری نکرده باشد.

البته گفته می‌شود امسال ۲۰ شهریور ماه روز پنج‌شنبه خواهد بود که این روز برای برگزاری رویدادهای اپل معمول نیست. البته کمپانی اپل نیز اعلام کرده بود که عرضه این تلفن هوشمند را چند هفته با تاخیر نسبت به روند همیشه برگزار خواهد کرد. اگر این نکات را در نظر داشته باشیم به نظر تاریخ ۱۰ سپتامبر برای برگزاری این مراسم واقعی است اما احتمال دارد که مراسم کمی با تاخیر برگزار شود.

ممکن است کنفرانس خبری اپل در شهریور ماه برگزار شود اما همان طور که افشاگری به نام جان پروسر گفته است اپل کنفرانس خبری را در ماه اکتبر یعنی مهرماه برگزار خواهد کرد که تاریخ دقیق آن به احتمال زیاد ۲۱ مهرماه خواهد بود.

برخی افراد نیز گفته‌اند که این رویداد در ۷ سپتامبر یعنی ۱۷ شهریور ماه برگزار خواهد شد. اما این تاریخ نیز به احتمال زیاد رونمایی انجام نخواهد شد؛ زیرا این روز مصادف با روز کارگر در آمریکا و تعطیل رسمی است. یازدهم سپتامبر که مصادف با ۲۱ شهریور است نیز جمعه است که اپل معمولا در این روزها رویدادهای خود را برگزار نمی‌کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر