حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ال جی K31 با نمایشگر ۵.۷ اینچی +HD و چیپست هلیو P22 معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ال جی جدیدترین گوشی اقتصادی خود به نام K31 را معرفی کرد. این هندست دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی LCD با رزولوشن +HD و ناچ قطره‌ای است و از سیستم دوربین دوگانه در پشت و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می برد.

نمایشگر این هندست با نسبت تصور ۱۸.۹:۹ دارای حاشیه بزرگی در پایین خود است و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در بالای خود دارد. در پشت دستگاه یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین التراواید ۵ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه وجود دارد. کار پردازش ال جی K31 را چیپست هلیو P22 در کنار ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش با کارت microSD) بر عهده دارد.

در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای اندروید ۱۰ در کنار رابط کاربری ال جی هستیم. K31 انرژی خود را از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که از طریق پورت microUSB شارژ خواهد شد. سایر مشخصات این گوشی شامل حسگر اثرانگشت کناری، جک هدفون و دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت در لبه سمت چپ می شوند.

ال جی K31 به قیمت ۱۵۰ دلار در آمریکا به فروش خواهد رفت و هم‌اکنون برای خرید قابل دسترس است. با این حال، هنوز صحبتی درباره عرضه بین‌المللی آن نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر