حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سونی از نسخه محدود اکسپریا وان مارک 2 با ۱۲ گیگابایت حافظه رم رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

درحال‌حاضر، گوشی هوشمند سونی اکسپریا وان مارک ۲ در ژاپن توسط دو اپراتور AU یا Docomo عرضه می‌شود؛ اما شرکت ژاپنی در نظر دارد نسخه‌ای آنلاک‌شده از اکسپریا وان مارک ۲ عرضه کند که البته برخی ویژگی‌های بیشتری نیز نسبت به نسخه استاندارد دارد. نسخه ویژه اکسپریا وان مارک ۲ که در ۳۰ اکتبر (۹ آبان) عرضه می‌شود مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

نسخه استاندارد محصول شرکت ژاپنی همراه‌با حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه شده است و از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز بهره می‌برد؛ اما سونی برای نسخه ویژه اکسپریا وان مارک ۲ نه‌تنها حافظه رم بیشتری در نظر گرفته است، بلکه برای حافظه ذخیره‌سازی نیز گزینه‌ای ۲۵۶ گیگابیتی دراختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

درکنار جذابیتی که نسخه محدود اکسپریا وان مارک ۲ دارد؛ اما مشخص نیست که آیا این نسخه ویژه تنها برای کاربران ژاپنی در نظر گرفته شده است یا سایر بازارهای جهان نیز میزبان محصول جدید سونی خواهند بود. نسخه محدود در رنگ‌بندی مشکی عرضه می‌شود و بدنه‌ای مات دارد که یعنی اثرانگشت را جذب نمی‌کند. گفته می‌شود که دو رنگ‌بندی دیگر یعنی سفید و بنفش نیز در نظر گرفته شده است.

سونی اکسپریا وان مارک 2 / Sony Xperia 1 II

به غیر از حافظه رم، رنگ بدنه و میزان حافظه ذخیره‌سازی، تفاوت دیگری میان نسخه محدود با نسخه استاندارد اکسپریا وان مارک ۲ وجود ندارد و متاسفانه خبری از ارتقای سخت‌افزاری یا استفاده از تراشه‌ای توانمندتر نخواهد بود. سونی برای نسخه محدود قیمت ۱۲۴،۰۰۰ ین ژاپن معادل ۱،۱۷۱ دلار را انتخاب کرده است و درحال‌حاضر کاربران ژاپنی می‌توانند نسخه محدود را پیش‌خرید کنند.

در ادامه بخوانید:

شرکت ژاپنی در نظر گرفته که نسخه‌ی آنلاک‌شده‌ای از اکسپریا وان و اکسپریا ۵ نیز عرضه کند؛ اما تفاوتی در مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها وجود ندارد و تنها حافظه ذخیره‌سازی به ۶۴ گیگابایت افزایش یافته است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر