حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قیمت نجومی ایکس باکس سری ایکس افشا شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
اخبار افشا شده از اکس باکس سری اکس حاکی از آن است که این کنسول جدید به‌هیچ‌عنوان ارزان‌تر از پلی‌استیشن 5 نخواهد بود و با همان حدود قیمتی گزاف به بازار عرضه می‌شود.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  t3، بسیاری از افراد با توجه به سابقه مایکروسافت در انتظار عرضه کنسولی بودند که نه‌تنها قوی‌تر از پلی‌استیشن 5 باشد بلکه قیمت آن نیز کم‌تر باشد. بااین‌حال افشاگری‌های انجام‌شده در رابطه با برچسب قیمتی این محصول حاکی از آن است که قیمت آن چندان ارزان تمام نخواهد شد.
 
یکی از کاربران توییتر با نام کاربری @THTHEREDDRAGON، که نویسنده مشهوری در صنعت بازی‌ها است اعلام کرده که تصویری که یک خرده‌فروش برایش ارسال کرده است تائید کننده این نکته است که شروع قیمت کنسول جدید اکس باکس سری اکس از 599 دلار است.
 
 
 
جالب است بدانید که پلی‌استیشن 3 با همین حدود قیمتی به بازار عرضه شد و فروش آن به دلیل همین برچسب قیمتی بالا و همچنین باز بودن انتخابی ارزان‌تر به نام اکس باکس 360 برای کاربران با مشکلات جدی روبرو شد. از طرفی این سوال به وجود می‌آید که آیا سونی قصد دارد تا پلی‌استیشن 5 را حدی با قیمتی بیشتر از این‌ها به بازار عرضه کند؟ ازنظر تحلیل گران انجام این کار توسط سونی که پیش‌ازاین با برچسب قیمتی 599 دلار نقره‌داغ شده است بعید است.
 
از طرف دیگر برخی بر این باور هستند که قیمت اکس باکس سری اکس از پلی‌استیشن 5 بیشتر بخواهد بود و دلیل این امر را قوی‌تر بودن این کنسول می‌دانند. بااین‌حال باید به یادداشت که اگرچه اکس باکس وان نسبت به پلی‌استیشن 4 قوی بود و با قیمتی ارزان‌تر به بازار عرضه شده بود اما هنوز هم نتوانست در رقابت بر سر فروش، پلی‌استیشن را شکست بدهد.
 
البته بهتر است در نظر داشت که هنوز هم قیمت‌های در نظر گرفته شده برای این محصول صد در صد نیست. بااین‌حال به‌زودی برچسب‌های قیمتی تمامی محصولات گیمینگ مایکروسافت و سونی به بازار عرضه خواهد شد و تنها در این صورت است که می‌توان در این رابطه اطلاعات دقیقی داشت.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر