ال‌جی از نمایشگر ۳۲UN650-W با رزولوشن UHD رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ال‌جی از نمایشگر ۳۲UN650-W رونمایی کرد، این نمایشگر از ویژگی‌های استثنایی و جزئیات بسیاری سود می‌برد که برای انجام کارهای خلاقانه و طراحی بسیار مناسب هستند. اندازه نمایشگر مذکور ۳۱٫۵ اینچ بوده و از پنل IPS LCD شرکت ال‌جی استفاده می‌کند که به کاربر خود امکان استفاده از طیف وسیعی از رنگ‌ها را می‌دهد. قرار شده که ۳۲UN650-W تا هفته آخر آگوست برای خرید در دسترس خریداران قرار گیرد.

شرکت کره‌ای ال‌جی از نمایشگر ۳۱٫۵ اینچی با رزولوشن ۴K با نام ۳۲UN650-W رونمایی کرده و گفته است که این دستگاه برای انجام وظایف چندگانه و طراحی حرفه‌ای بسیار مناسب است.

نمایشگر ۳۲UN650-W دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیاری است نظیر: کیفیت نمایشگر ۴K UHD (3840×2160)، قابلیت پشتیبانی از فناوری HDR10 Plus و… . با پشتیبانی از محتوای HDR و رزولوشن UHD، این نمایشگر می‌تواند تصاویر و ویدئوها را به‌طرز فوق‌العاده‌ای واقعی و زیبا نمایش دهد؛ این امر باعث می‌شود که ۳۲UN650-W به دستگاهی مناسب برای ویرایش محتوای ویدئویی بدل شود چراکه این دسته از افراد به نرخ تازه‌سازی بالا به نمایش بی‌نقص محتوای تحت ویرایش خود نیاز دارند.

این نمایشگر جدید می‌تواند تا ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 را نمایش دهد که مناسب طراحان حرفه‌ای است. این طیف رنگی وسیع و گسترده به نمایشگر این اجازه را می‌دهد تا تمام محتوای تحت‌نمایش خود را به‌طور بسیار دقیقی نمایش دهد.

ال‌جی ۳۲UN650-W از ویژگی‌های مهم موسوم‌به همگام‌سازی فعال و دینامیک، پایدارکننده‌ رنگ سیاه و AMD FreeSync بهره می‌برد. همگام‌سازی فعال و دینامیکی باعث می‌شود گیمر‌ها از بابت ایجاد کندی و لگ درحین اجرای بازی موردنظر خود نگرانی نداشته‌باشند و به‌صورت کاملا یکپارچه به بازی بپردازند. پایدارکننده رنگ سیاه به کاربران (به‌ویژه طراحان و گیمرها) این اجازه را می‌هد تا تاریک‌ترین نقاط موجود در تصویر را نیز به‌خوبی مشاهده کنند. ال‌جی برای اینکه به کاربران این نمایشگر این اطمینان را بدهد که کندی، لگ و یا افت فریم را تجربه نمی‌کنند آن را به فناوری AMD FreeSync نیز مجهز کرده‌است.

 

پایه این نمایشگر نیز از انعطاف‌پذیری بسیاری بالا سود می‌برد که امکان تنظیم آن را درجهت، زاویه و ارتفاع دلخواه کاربر ممکن می‌سازد. همچنین یک بازوی ۱۰۰ در ۱۰۰ میلی‌متری هم برای ۳۲UN650-W نیز تعببیه شده است.

در زمینه اتصالات، ۳۲UN650-W از دو ورودی HDMI و یک ورودی نمایش که هر سه در پشت دستگاه قرار دارند سود می‌برد. تمام این ورودی‌ها از یک کیفیت و نرخ تازه‌سازی یکسان پشتیبانی می‌کنند، پس بدون توجه به اینکه کاربر از ورودی HDMI یا DisplayPort استفاده می‌کند، باید گفت کیفیت یکسانی را تجربه خواهد کرد. ال‌جی هنوز قیمتی برای این نمایشگر جدید اعلام نکرده اما خاطرنشان کرده است که این دستگاه تا هفته آخر ماه جاری میلادی دردسترس خریداران خواهدبود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر