آنر دو تبلت جدید پد 6 و پد ایکس 6 را در نمایشگاه IFA 2020 رونمایی می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

چندی پیش اخباری منتشر شد که آنر، برند مستقل و از زیرمجموعه‌های هواوی، ساعت هوشمندی به‌نام واچ جی اس پرو (Honor Watch GS Pro) را برای رونمایی در ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) در نظر گرفته است. حال مشخص شده که واچ جی اس پرو، تنها محصولی نیست که آنر برای رونمایی در نمایشگاه IFA آماده کرده و گویا معرفی محصولات دیگری نیز از شرکت چینی را شاهد خواهیم بود.

آنر با انتشار تیزری از رونمایی دو تبلت جدید به‌نام‌های آنر پد ۶ و پد ایکس ۶ خبر داده است. انتظار می‌رود این محصولات از سخت‌افزاری میان‌رده برخوردار باشند و با قیمت اقتصادی به بازار عرضه شوند. دو تبلت جدید همراه‌با لپ‌تاپ‌های مجیک‌بوک آنر رونمایی می‌شوند؛ لپ‌تاپ‌هایی که گویا از تراشه‌های رایزن ۵ سری ۴۰۰۰ AMD استفاده خواهند کرد و مجیک‌بوک ۱۴ و ۱۵ نام خواهند داشت.

اصولا شرکت‌های چینی، به‌ویژه هواوی و شیائومی، محصولات خود را به دو دسته‌ی مناسب برای بازار چین و بازار جهانی تقسیم‌بندی می‌کنند. محصولات مناسب بازار چین زودتر عرضه می‌شوند و ارزان‌تر هستند. دو تبلت جدید برند آنر نیز از این قاعده مستثنی نیستند و هم‌اکنون نسخه‌های مخصوص بازار چین آن‌ها با نام‌های آنر تبلت ۶ و ایکس ۶ عرضه شده‌اند.

در ادامه بخوانید:

تبلت آنر ۶ که در بازار جهانی با نام آنر پد ۶ عرضه می‌شود، از نمایشگری ۱۰/۱ اینچی برخوردار است و مدل پایه‌ی آن با برخورداری از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمتی معادل ۱۸۰ دلار عرضه می‌شود. مدل آنر تبلت ایکس ۶ (پد ایکس ۶) نیز از نمایشگری ۹/۷ اینچی بهره می‌برد و مدل پایه‌ی آن قیمتی معادل ۱۵۵ دلار دارد.

درهرصورت انتظار می‌رود نسخه‌ی جهانی دو تبلت قیمت گران‌تری در بازارهایی مانند بازار اروپا داشته باشد. بااین‌حال، برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی محصولات جدید آنر باید تا ۱۴ شهریور صبر کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر