حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

افشای تصاویر سونی اکسپریا 5 II جدید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به‌تازگی تصاویری از همراه هوشمند اکسپریا 5 II احتمالی در علی‌بابا به نمایش در آمده است که طراحی این محصول را به‌خوبی نشان می‌دهد.

 

به گزارش تک تایمز و به نقل از  gsmarena، اگرچه نسل دوم اکسپریا 10 نسبت به نسخه قبلی‌اش بهبود چشم‌گیری داشته است اما هنوز نمی‌تواند جای پرچم‌داری قوی نظیر اکسپریا 5 II احتمالی را پر کند.

متأسفانه سونی هنوز در رابطه باوجوداین همراه هوشمند صحبتی به میان نیاورده است اما تصاویری از این پرچم‌دار در وب‌سایت علی‌بابا منتشر شده است که طراحی احتمالی آن را به نمایش درآورده‌اند.

 

 


 

تصاویر منتشر شده نشان‌دهنده نسخه‌ای کوچک‌تر از اکسپریا 1 II است که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه آن 21:9 بوده و دارای لبه‌های کلاسیک است. علاوه بر این حسگر اثرانگشت این همراه هوشمند در کناره بدنه آن قرار دارد و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در قسمت بالایی بدنه دیده می‌شود.

 

همچنین این تصاویر حاکی از آن هستند که اکسپریا 5 II به‌احتمال‌قوی دارای دوربینی سه‌گانه است که دقیقا یادآور طراحی‌های دوربین سونی است و برند لنزها نیز از نوع زایس هستند. بااین‌حال اگر این تصاویر حقیقی باشند، این همراه هوشمند از فلش ال ای دی برخوردار نخواهد بود.

 

البته به‌هیچ‌عنوان به این تصاویر احتمالی نمی‌توان اعتماد کرد اما ازآنجایی‌که بسیاری از فروشندگان این همراه هوشمند را در فهرست خود قرار داده‌اند پس می‌توان حدس زد که تیم سونی به‌زودی از آن رونمایی خواهد کرد. درهرصورت باید منتظر بود و دید که تصمیم سونی در این رابطه چه خواهد بود.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر