حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

موتورولا موتو جی 9 با تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

موتورولا که درحال‌حاضر از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی لنوو محسوب می‌شود، از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. محصول جدید که موتورولا موتو جی ۹ (Motorola Moto G9) نام دارد جانشین موتو جی ۸ خواهد بود که در مارس سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد.

موتو جی ۹ را می‌توان محصولی اقتصادی خواند که مشخصات سخت‌افزاری نسبتا مطلوبی را دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. نمایشگری ۶/۵ اینچی برای موتو جی ۹ در نظر گرفته شده که رزولوشن +HD را یدک می‌کشد و نسبت ابعاد ۲۰ به ۹ باعث شده تا نمایشگری کشیده داشته باشد.

در بالای نمایشگر، بریدگی وجود دارد که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی شده است. درحال‌حاضر اکثر محصولات اقتصادی از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند؛ اما موتو جی ۹ دوربینی با رزولوشن بالاتر دراختیار کاربران قرار می‌دهد. بااین‌حال، رزولوشن به‌معنی کیفیت بالاتر در عکاسی نیست.

محصول جدید موتورولا از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده می‌کند که با لیتوگرافی ۱۱ نانومتری تولید شده است و البته ۴ گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی می‌کند. موتورولا برای موتو جی ۹ حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی را در نظر گرفته است. درکنار ماژول دوربین سه‌گانه می‌توان حسگر اسکنر اثرانگشت را برای قفل‌گشایی دستگاه مشاهده کرد.

موتو جی 9 موتورولا / Motorola Moto G9

در پنل پشتی می‌توان ماژول دوربین سه‌گانه را مشاهده کرد که متشکل است از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای سنجش میزان عمق در تصویر. برای تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه، باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته شده که امکان شارژ سریع ۲۰ واتی آن وجود دارد. موتو جی ۹ از درگاه USB-C برای شارژ باتری و انتقال اطلاعات توسط کاربر استفاده می‌کند.

در ادامه بخوانید:

از دیگر ویژگی‌های موتو جی ۹ می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ قطرات هنگام پاشش آب، استفاده از سیستم‌عامل اندروید و دکمه‌ای مخصوص دستیار هوشمند گوگل اسیستنت اشاره کرد. انتظار می‌رود موتو جی ۹ در دو رنگ‌بندی آبی و سبز با قیمتی معادل ۱۵۴ دلار از ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) روانه بازار هند شده و پس از چند هفته تأخیر در دیگر بازارهای دنیا عرضه شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر