ال‌جی Q92 5G معرفی شد: اسنپدراگون ۷۶۵G، دوربین چهارگانه و نمایشگر LCD ۶.۶۷ اینچ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ال‌جی برای تولید گوشی‌های هوشمند میان‌رده با پشتیبانی از ارتباطات ۵G برنامه‌های خوبی دارد. هم‌اکنون گوشی ال‌جی Q92 5G رونمایی شده که یک نسخه‌ مقرون به صرفه‌تر از مدل ولوت (Velvet) 5G  است. این گوشی نیز همانند ال‌جی ولوت از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ ۵G بهره می‌برد و با ۶ گیگابایت حافظه رم همراه شده است.

این اسمارت‌فون دارای تاییدیه IP68 بوده که در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و همچنین از گواهی MIL-STD-810G بهره می‌برد که برای سقوط از ارتفاع مقاوم می‌باشد. در پنل پشت این دستگاه شاهد یک ماژول دوربین چهارگانه هستیم که لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسل کیفیت دارد و نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسل التراواید، دوربین ۵ مگاپیکسل تشخیص عمق تصویر و سرانجام هم یک حسگر ۲ مگاپیکسل ماکرو این مجموعه را کامل می‌کند.

صفحه نمایش Q92 5G دارای ۶.۶۷ اینچ قطر و برخلاف نمایشگر ولوت از نوع LCD است. وضوح این نمایشگر +FHD است و یک لنز ۳۲ مگاپیکسل هم به عنوان دوربین سلفی در هول پانچ بالای صفحه نمایش نیز جا خوش کرده است. ظرفیت باتری برابر با ۴ هزار میلی‌آمپرساعت است و از شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. این میان‌رده ال‌جی دارای رابط کاربری UX 9 بوده و اندروید ۱۰ را ساپورت می‌کند.

گوشی هوشمند Q92 5G ال‌جی تنها در یک مدل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ارائه می‌شود و ۴۲۰ دلار هم قیمت دارد. فروش رسمی آن در کره جنوبی از ۲۶ آگوست شروع می‌شود اما از عرضه جهانی آن هیچگونه اطلاعی در دست نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر