قطعات مختلف گوشی آیفون SE سری ۲۰۲۰ در هند مونتاژ می‌شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اپل به تازگی هند را به ‌عنوان کشور محل تولید قطعات متنوع محصولات خود و همچنین فراهم کردن دستگاهای معاف از گمرک برای بازار محلی این منطقه مد نظر قرار داده است.

بعد از اتمام به کار خط مونتاژ محلی نسل اول آیفون SE در سال ۲۰۱۷، کوپرتینو، محل دفاتر مرکزی اپل، تمام توجه خود را بر روی تولید مدل هایی مانند آیفون 6s، آیفون 7، XR و جدید ترین مدل خود آیفون 11 متمرکز کرد.

با این حال در این هفته کمپانی اپل خبر از شروع مونتاژ قطعات آیفون SE خود در هند می‌دهد، که این مدل را به ششمین مدل از محصولات خط تولید این شرکت، که به صورت محلی تولید می‌شود، مبدل می‌کند. نسل دوم از آیفون های سری SE اکنون در رویداد فروش ویژه اپل قیمتی معادل 35,999 روپیه‌ی هند دارد و انتظار می‌رود با شروع به کار خط مونتاژ محلی این گوشی در هند، قیمت آن افت بیشتری پیدا کند. انتظار می‌رود این گوشی در هفته های آینده به بازار هند عرضه شود.

 یکی از اصلی‌ترین دلایلی که شرکت های ساخت تلفن همراه مایل به مونتاژ محصولات خود به صورت محلی هستند، صرفه جویی در عوارض بالای گمرکی خود در صادرات است که شامل ۲۰ درصد از مالیات فروش محصولات است.

از قرار معلوم اپل تمایل دارد در آینده‌ای نزدیک ۲۰ درصد از خط تولیدات خود در چین را به هند منتقل کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر