رندرها و مشخصات هواوی Y9a فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هفته گذشته رندرهای گوشی هواوی Enjoy 20 پلاس لو رفت که نشان می‌دادند این هندست دارای نمایشگر بدون ناچ، دوربین سلفی بیرون‌جهنده و سیستم دوربین سه‌گانه در پشت خود خواهد بود. حالا رندر و مشخصات یک گوشی دیگر هواوی به نام Y9a فاش شده که دارای همان زبان طراحی است.

همانطور که در تصاویر می‌توان مشاهده کرد، هواوی Y9a مجهز به نمایشگر بدون ناچ و یک ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل در پشت خود خواهد بود، اما برخلاف Enjoy 20 پلاس، چهار دوربین در پشت خود خواهد داشت و به همین خاطر است که فلاش Y9a در بیرون ماژول و در گوشه بالا سمت چپ دیده می‌شود. دوربین اصلی Y9a یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود و در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار خواهند داشت.

هواوی Y9a دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود، اما احتمالا گزینه‌های حافظه دیگری نیز خواهد داشت. این گوشی همچنین دارای حسگر اثر انگشت کناری و قابلیت شارژ سریع ۴۰ وات خواهد بود و در دو رنگ عرضه خواهد شد. هواوی Y9a نیز مثل سایر هندست‌های اخیر هواوی، از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نخواهد کرد و به جای آن از اپ‌گالری هواوی برای دانلود اپلیکیشن‌ها روی گوشی استفاده خواهد کرد.

بقیه مشخصات Y9a در حال حاضر مشخص نیست و هواوی هنوز صحبتی درباره این گوشی نکرده است. با این‌حال، هواوی شروع به قرار دادن تبلیغات این گوشی در فروشگاه‌های خرده‌فروشی کرده که این موضوع نشان می‌دهد معرفی Y9a بسیار نزدیک است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر