الکام استارز انتهای شهریور به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پیش از این قرار بود نمایشگاه الکامپ بیست‌وششم در تاریخ ۲۸ تا ۳۱ شهریور برگزار شود اما به‌علت شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا در کشورمان و وضعیت قرمز تهران، درنهایت اعلام شد که برگزاری نمایشگاه به انتهای سال موکول می‌شود.

حال ستاد برگزاری الکامپ در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده که برنامه‌های جانبی الکام‌استارز به‌صورت مجازی و از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد. بخش‌هایی همچون الکام پیچ، پاویون شتاب و سرمایه متعلق به الکام استارز هستند که انتهای ماه جاری شاهد برگزاری آن‌ها خواهیم بود.

الکام استارز بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان کارآفرینی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است که هرساله علاقمندان زیادی را به خود جلب می‌کند.

بنا به اعلام ستاد برگزاری الکامپ بیست‌وششم، زمان‌‏بندی برنامه و نحوه‌ی انجام ثبت‌نام از متقاضیان طی روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در اطلاعیه‌ی جدید ستاد اجرایی الکامپ ابراز امیدواری شده تا با برگزاری بخش جانبی نمایشگاه الکامپ، گام‌هایی در راستای حمایت حداکثری از کسب‌وکارهای نوپا ضورت گیرد که تسریع‌‏کننده‌ی روند رو به رشد اقتصاد دیجیتالی برپایه‌ی تخصص و تولیدات بومی هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر