هدفون بیسیم Mi True 2 pro مورد تایید کنسرسیوم تجهیزات بی‌سیم قرار گرفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کنسرسیوم تجهیزات بی‌سیم به تازگی هدفون‌های بی‌سیم کمپانی شیائومی را با نام  Mi True 2 Pro با نام مدل TWSEJ09WM تایید کرده است.

در ابتدای ماه اوت ۲۰۲۰ بود که شیائومی از معرفی هدفون‌های بی‌سیم خود با نام Mi active و ویژگی حذف نویزهای محیطی خبر داد؛ اما اکنون به ‌نظر می‌رسد این تنها هدفون بی‌سیمی نباشد که شیائومی در حال کار بر روی آن است.

کنسرسیوم تجهیزات بی‌سیم به تازگی هدفون‌های بی‌سیم کمپانی شیائومی را با نام  Mi True 2 Pro با نام مدل TWSEJ09WM تایید کرده است. به نقل از منابع خبری چینی این سری از هدفون‌های بی‌سیم شیائومی مجهز به تکنولوژی حذف فعال نویزهای محیطی (active noise cancelation) می‌باشد.

Mi True 2 Pro

این کنسرسیوم حتی عکس این هدفون را نیز منتشر کرده و به نظر می‌رسد که می‌توانیم قبل از معرفی رسمی آن توسط شیائومی نگاهی به مشخصات ظاهری آن بیندازیم. همانطور که از عکس پیداست این هدفون با طراحی مشابه با ساختار گوش و سری‌های سیلیکونی برای جلوگیری درز صدا به بیرون طراحی شده است و همانطور که از شواهد پیداست یک سنسور فروسرخ بر روی یکی از گوشی های این هدفون تعبیه شده است که احتمالا برای این است که تشخیص دهد هدفون در گوش کاربر است یا خیر. 

این سری از هدفون‌های شیائومی مانند سری Mi True Wireless Earphones 2 نیز به صورت ایستاده داخل کیس محافظ خود قرار می گیرند. یک دکمه در گوشه‌ای از جعبه این کیس قرار دارد و همچنین یک ال‌ای‌دی کوچک در جلوی آن هست که به نظر می‌رسد وقتی شما هدفون ها را بر روی شارژر بی‌سیم خود قرار دهید و یا شارژر معمولی آن متصل کنید روشن می‌شود. و بر خلاف مدل‌های قبلی این سری از هدفون با رنگ مشکی عرضه خواهد شد.

هنوز تاریخ دقیقی از طرف خود کمپانی شیائومی برای معرفی رسمی این محصول مشخص نشده است اما احتمالا این کمپانی در ماه آینده از این محصول خود رونمایی کند. با این حال احتمال دارد این کمپانی اول از محصول خود در چین و تحت نام دیگری رونمایی کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر