ویوو Y20 و Y20i با چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هندست‌های ویوو Y20 و Y20i رسما در هند معرفی شدند. تفاوت این دو گوشی فقط مربوط به میزان حافظه رم و گزینه‌های رنگ آن‌ها می‌شود.

هر دو گوشی ویوو Y20 و Y20i مجهز به چیپست اسنپدراگون ۴۶۰، نمایشگر ۶.۵۱ اینچی با رزولوشن +HD و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (قابل‌افزایش تا ۲۵۶ گیگابایت با استفاده از کارت microSD) هستند. هر دو دستگاه در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل Funtouch OS 10.5 را که مبتنی بر اندروید ۱۰ است اجرا می‌کنند.

ویوو Y20 و Y20i در بخش دوربین سه دوربین شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی در پشت خود و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو دارند.

سایر مشخصات این دو گوشی شامل جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، حسگر اثرانگشت کناری و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۱۸ وات می‌شود.

ویوو Y20 با ۴ گیگابایت رم در رنگ‌های سفید و مشکی به قیمت ۱۲۹۹۰ روپیه (۱۷۵ دلار) و ویوو Y20i با ۳ گیگابایت رم در رنگ‌های سفید و آبی به قیمت ۱۱۴۹۰ روپیه (۱۵۵ دلار) عرضه خواهند شد.

ویوو Y20 و Y20i به‌ترتیب از تاریخ‌های ۲۸ آگوست و ۳ سپتامبر از طریق فروشگاه آنلاین ویوو و خرده‌فروشی‌های منتخب هند برای خرید قابل دسترس خواهند بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر