نوبیا: عرضه گوشی رد مجیک ۵S با قیمت ۵۷۹ دلار

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

حدود ۱ ماه پیش نوبیا نسخه بروز شده گوشی رد مجیک (Red Magic 5G) که در نیمه اول سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود را با عنوان رد میجک ۵S به بازار چین عرضه کرد. این گوشی چینی با وجود داشتن ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با استاندارد UFS 3.1 تنها ۵۷۹ دلار برای بازار آمریکا قیمت‌گذاری شده است. البته این قیمت ۳۵ دلار نسبت به بازار چین افزایش پیدا کرده است. همچنین مشتریان جهانی می‌توانند این گوشی را با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه دخلی با قیمت ۶۴۹ دلار تهیه کنند. نوبیا نسخه با ۱۶ گیگابایت رم را برای بازار جهانی عرضه نکرده است.

این دستگاه دارای پنل نمایشگر ۶٫۶۵ اینچی آمولد با کیفیت +HD، نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و نرخ تاچ ۲۴۰ هرتز می‌باشد. بر روی صفحه نمایش گوشی خبری از ناچ و حفره نیست. نوبیا برای این گوشی پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ را در نظر گرفته و ترجیح داده از نسخه قدرتمندتر ۸۶۵ پلاس استفاده نکند. با این حال به دلیل استفاده از تکنولوژی اختصاصی GPU Boost شاهد گیم‌پلی روان و بدون لگ خواهید بود.

دوربین پشتی رد مجیک ۵S دارای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌باشد. همچنین دوربین پشتی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و حالت عکاسی Super Night Scene می‌باشد که باعث می‌شود عکس‌های ثبت شده در نور کم از کیفیت خوبی برخوردار باشند. باتری ۴۵۰۰mAh این گوشی از شارژ سریع ۵۵ وات پشتیبانی می‌کند، اما درون جعبه گوشی شارژر ۱۸ واتی قرار گرفته است. این دستگاه دارای سیستم خنک کننده سه‌گانه است که شامل فن خنک کننده داخلی، سیستم خنک کننده مایع ICE 4.0 و Ice Dock برای کار با GPU Boost است که باید به صورت جداگانه خریداری شود. اسپیکرهای استریو با Smart PA دوگانه، DTS:X الترا و شوک ۴D از دیگر قابلیت‌های جذاب این گوشی می‌باشد. ضمن اینکه این گوشی با اندروید ۱۰ عرضه خواهد شد.

این گوشی در اروپا و انگلستان با قیمت ۵۷۹ یورو و ۵۳۹ پوند برای نسخه پایه و ۶۴۹ یورو و ۵۹۹ پوند برای نسخه با ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. همچنین برای تهیه Ice Dock  و قاب محافظ نیز باید به ترتیب ۴۴٫۹ دلار و ۱۴٫۹ دلار هزینه کنید. از دیگر لوازم جانبی این گوشی می‌توان به کنترلر مخصوص آن با نام Pro Handle اشاره کرد که ۳۹٫۹ دلار قیمت دارد. متاسفانه شارژر ۵۵ واتی گوشی هنوز عرضه نشده است. عرضه جهانی گوشی از روز ۱۲ شهریور (۲ سپتامبر) آغاز می‌شود و از هم‌اکنون می‌توان آن را سفارش داد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر