مشخصات سخت‌افزاری گلکسی M51 در فهرست کنسول گوگل‌پلی فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ برای رونمایی گوشی هوشمند میان‌رده‌ی جدیدی به‌نام گلکسی ام ۵۱ (Galaxy M51) آماده می‌شود؛ محصولی که چندی پیش نیز اطلاعاتی از برخی مشخصات سخت‌افزاری‌اش در فضای مجازی قرار گرفت. بااین‌حال، فهرستی از کنسول گوگل‌‌پلی منتشر شده که اطلاعات قبلی را تأیید می‌کند.

در این فهرست، به جزئیات مشخصات سخت‌افزاری آخرین دستاورد شرکت کره‌ای اشاره شده است؛ مثلا استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰. علاوه‌بر جزئیات سخت‌افزاری، تصویری نیز به‌صورت رندرشده از گلکسی ام ۵۱ در اختیارمان قرار گرفته که ما را با طراحی نهایی محصول معرفی‌نشده‌ی سامسونگ آشنا می‌سازد.

فهرست گلکسی ام 51 سامسونگ / Samsung Galaxy M51

در تصاویر رندرشده، می‌توان گلکسی ام ۵۱ را در دو رنگ‌بندی سفید و مشکی مشاهده کرد. دوربین سلفی نیز در حفره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته تا بخش بیشتری از پنل جلویی به نمایشگر اختصاص داده شود. درهرصورت قرارگرفتن محصول جدید سامسونگ در فهرست کنسول گوگل‌پلی نشان می‌دهد که زمان بسیار کمی به رونمایی گلکسی ام ۵۱ باقی مانده است.

رنگبندی گلکسی ام 51 سامسونگ / Samsung Galaxy M51

از اطلاعات موجود در فهرست می‌توان به برخورداری گلکسی ام ۵۱ از ۸ گیگابایت حافظه رم و رزولوشن +FHD اشاره کرد. سامسونگ در نظر دارد محصول جدید خود را ‌با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ عرضه کند. هند و روسیه ازجمله کشورهایی هستند که میزبان گوشی هوشمند جدید شرکت کره‌ای خواهند شد. بااین‌حال، انتظار می‌رود گلکسی ام ۵۱ در بازارهای دیگر دنیا نیز عرضه شود.

در ادامه بخوانید:

متأسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه گلکسی ام ۵۱ سامسونگ مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود در مدت کوتاهی رونمایی جدیدترین محصول سری گلکسی ام را شاهد باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر