تک تایمز ۱۰ ساله شد – تک تایمز

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تک تایمز ۱۰ ساله شد. باردیگر ششم شهریور رسید تا فارغ از هرچیز، بهانه‌ی با‌هم بودنمان را کنارهم جشن بگیریم. امسال تک تایمز وارد یازدهمین سال فعالیت خود شد و خیلی خوب می‌دانیم که بدون حضور شما، هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شد. این فرصت را غنیمت می‌شماریم و باردیگر از تمام اعضای خانواده‌ی تک تایمز به گستره‌ی تمامی شما مخاطبان عزیز و تیم تک تایمز تشکر می‌کنیم. 

هرچند بسیاری انجام کار تیمی در کشور را سخت و بعضا ناشدنی می‌پندارند، ما در تک تایمز موفق شدیم علاوه‌بر پیاده‌کردن فرهنگ کار تیمی، تیمی به وسعت ایران عزیزمان بسازیم. امروز و پس از گذشته ۱۰ سال، جوانانی از دورترین نقاط کشورمان، از سیستان تا آذربایجان و از خراسان تا کرمانشاه عضوی از تیم تحریریه‌ی بزرگ تک تایمز هستند و نقش پررنگی را در تولید محتوا با بهترین کیفیت ممکن در وب فارسی ایفا می‌کنند. به خود می‌بالیم که پس از ۱۰ سال به چنین موفقیتی دست یافته‌ایم و بیشتر از آن، به حضور شما همراهان تک تایمز از گوشه‌‌کنار کشورمان افتخار می‌کنیم.

در سالی که گذشت، نه‌تنها تلاش کردیم تا علاوه‌بر رسالت اصلی خود، یعنی بهبود کیفیت محتوا، گام برداریم؛ بلکه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را برای ارائه‌ی بهتر سرویس‌ها، تقویت و سخت تلاش کردیم تا نسخه‌ی جدید تک تایمز را به بهره‌بردرای برسانیم. پروژه‌ای که نزدیک به سه سال از آغاز آن می‌گذرد و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیش از پایان سال ۱۳۹۹ نسخه‌ی جدید تک تایمز راه‌اندازی شود که شامل امکانات بسیار زیادی است. تمامی روند طراحی و توسعه با محوریت نیازهای شما کاربران عزیز انجام شده است؛ تجربه‌ی کاربری سایت دستخوش انقلابی بنیادی خواهد شد و امیدواریم با رونماییِ آن، دسترسی به محتوای مدنظر شما ساده‌تر از قبل شود. قابلیت‌های بسیار زیادی در نسخه‌ی جدید تک تایمز در بخش‌های مختلف مثل پروفایل کاربری، سیستم پیشرفته‌ی اعلانیه و اطلاع‌رسانی، سفارشی‌سازی عمیق نحوه‌ی نمایش محتوا با سلیقه‌ی هر کاربر و رابط کاربری مدرن ارائه خواهد شد که اطمینان داریم از آن‌ها شگفت‌زده خواهید شد.

به پاس ۱۰ سال همراهی شما، بهترین کاربران وب‌فارسی که تک تایمز را دنبال کردید، مسابقه‌ای هیجان انگیز را تدارک دیده‌ایم که به‌دلیل مصادف‌شدن تولد تک تایمز با ایام عزاداری، با کمی تأخیر بعد از اتمام این ایام برگزار خواهد شد. 

با ما همراه باشید تا در سال جدید نیز، درکنار هم بیاموزیم و به‌روز شویم و دانش خود را در شاخه‌های مختلف فناوری ارتقا دهیم. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر