حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

معرفی قریب‌الوقوع آیپدهای جدید و سری ۶ اپل واچ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپل قبلا تایید کرد که معرفی مدل‌های جدید آیفون را به مدت چند هفته به تعویق می‌اندازد. این شرکت با وجود این که هنوز تاریخ دقیق معرفی این دستگاه‌ها را اعلام نکرده اما انتظار می‌رود که سری جدید آیفون ۱۲ تا اواخر مهرماه (اواسط اکتبر) به بازار عرضه شوند.

اپل در نظر داشت تا مدل‌های جدید آیفون را در شهریور ماه به بازار عرضه کند ولی این تاریخ به تعویق افتاد اما حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا یک زوج از دستگاه‌های دیگر را معرفی کند.

پیش از این، یوتیوبر جان پراسر (Jon Prosser)  اعلام کرده بود که اپل آیپدهای جدید و سری ۶ اپل واچ را شهریور ماه معرفی می‌کند. ظاهرا این پیش‌بینی دارد به حقیقت می‌پیوندد و اکنون به نظر می‌رسد که آن گزارش‌ درست باشد زیرا این دو دستگاه تاییدیه کمیسیون اقتصادی اوراسیا را اخذ کرده و قرار است تا به طور قریب‌الوقوع معرفی گردند.

فهرست این دیتابیس به معرفی تبلت iPadOS 14 اشاره می‌کند که چند ماه قبل در رویداد آنلاین WWDC 2020 به آن اشاره شده بود.

تبلت‌هایی که قرار است به زودی معرفی شوند عبارتند از: A2072، A2270، A2316، A2324، A2325، A2428 و A2429.

و نیز مدل‌های اپل ‌واچ که قرار است معرفی شوند هم عبارتند از: A2291، A2292، A2351، A2352، A2355، A2356، A2375 و A2376.

همچنین این گزارش‌ها می‌افزایند که ساعت هوشمندی که OS7 را اجرا می‌کند و در طی رویداد WWDC امسال درباره آن اطلاع‌ رسانی شد نیز معرفی می‌گردد.

اطلاعات موجود در دیتابیس کمیسیون مشترک اوراسیا مشخصات کامل این دستگاه‌ها را فاش نمی‌کند، بنابراین ما نیز اطلاعات چندانی در دست نداریم که میان این مدل‌های مختلف یا با دستگاه‌های موجود چه تفاوت‌هایی وجود دارند اما انتظار داریم در روزها و یا هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از مشخصات آن‌ها در دسترس قرار گیرند.

با این که اپل هنوز هیچگونه تاریخی برای معرفی محصولاتش اعلام نکرده اما گزارش‌های موجود حاکی از آن است که معرفی این دستگاه‌ها در اواسط شهریور ماه و قبل از معرفی مدل‌های جدید آیفون انجام خواهد گرفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر