حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپل می‌خواهد از محتوای واقعیت افزوده در سرویس TV پلاس خود استفاده کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به‌گزارش بلومبرگ، اپل درحال آماده‌سازی برای افزودن محتوای AR متناسب با برنامه‌های موجود در سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس است. این ویژگی برای دستیابی به دو هدف طراحی شده است. هدف اول،راضی‌کردن مشترکان فعلی سرویس استریم اپل است و هدف دوم نیز ایجاد زیرساخت برای عرضه‌ی هدست‌های واقعیت افزوده‌ی اپل به بازار است. بنابر شایعات قبلی، گجت واقعیت افزوده‌ی اپل در سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد.

ویژگی جدید اپل به کاربران امکان می‌دهد تا شخصیت‌ها‌، اشیاء و موقعیت‌های مرتبط با نمایش‌های محبوب خود را در قالب واقعیت افزوده به‌نمایش درآورند. برای مثال، کاربران ازطریق این ویژگی قادر خواهند بود سکانس راهپیمایی در ماه را از سریال تلویزیونی For All Mankind، با کمک آیپد یا آیفون مجهز به قابلیت AR، به‌تصویر بکشند.

محتوایی که از آن صحبت می‌شود ظاهرا محتوای مازاد است و قرار نیست نمایش واقعیت افزوده‌ی ارائه شده، تکرار هم‌زمان با چیزی باشد که در نمایش دیده می‌شود. اپل همچنین، محتوای مازاد دیگری برای تقویت برنامه‌های خود منتشر خواهد کرد. ازجمله این محتواها شامل پادکست درباره‌ی برنامه‌ها می‌شود.

سریال برای بشتریت / For All Mankind TV Series

در ادامه بخوانید:

ویژگی واقعیت افزوده در اصل برای پایان سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده و اپل بنا داشت تا این ویژگی را با آیفون ۱۲ معرفی کند. زیرا برخی شنیده‌ها حکایت از وجود امکان LiDAR مشابه با آیپد پرو، روی پرچم‌دار جدید آیفون داشتند. علاوه‌براین، در پایان سال جاری میلادی، اشتراک رایگان بسیاری از خریداران آیفون یا آیپد تمام می‌شود. همه چیز برنامه‌ریزی شده بود؛ اما همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ باعث شد که توسعه‌های نرم‌افزاری و تولید فیلم‌ها و برنامه‌ها با تعویق روبه‌رو شوند. بنابراین، اپل با درنظر گرفتن شرایط و فشرده‌شدن برنامه‌ی کاری، چاره‌ای جز موکول کردن ارائه‌ی این قابلیت در سال ۲۰۲۱ نخواهد داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر