حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ویدیوی تبلیغاتی فاش‌شده از اکسپریا 5 مارک 2 سونی طراحی کامل آن را به نمایش می‌گذارد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

چندی است که اخبار مختلفی از محصول معرفی‌نشده‌ی سونی، گوشی هوشمند اکسپریا ۵ مارک ۲ (Xperia 5 Mark II) در فضای مجازی منتشر می‌شود. چندی پیش مشخص شد که شرکت ژاپنی، خود را برای رونمایی از اکسپریا ۵ مارک ۲ در ۲۷ شهریور آماده می‌سازد و حال نیز ویدیویی تبلیغاتی از گوشی هوشمند جدید سونی منتشر شده که طراحی کامل آن را به تصویر می‌کشد.

علاوه بر زمان رونمایی، تصاویری رندرشده نیز منتشر شد که کمی ما را با طراحی محصول جدید سونی آشنا می‌ساختند. در اکسپریا ۵ مارک ۲ نیز شاهد حاشیه‌های نسبتا زیادی در بالا و انتهای گوشی هوشمند هستیم که شاید برای برخی از کاربران خوشایند نباشند.

در پنل پشتی نیز می‌توان ماژول دوربین را مشاهده کرد که از لنزهای زایس استفاده می‌کنند. بااین‌حال، نکته جالب دیگری نیز در ویدئو وجود دارد که عبارت است از برخورداری اکسپریا ۵ مارک ۲ از جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری. درواقع کاربران می‌توانند بدون نیاز به مبدل در گوشی هوشمند جدید سونی از هدست‌های قدیمی خود استفاده کرده و از گوش دادن به موسیقی، پادکست و موارد دیگر لذت ببرند.

در ادامه بخوانید:

متأسفانه اطلاعات بسیار کمی از مشخصات سخت‌افزاری سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ در فضای مجازی قرار گرفته است؛ اما انتظار می‌رود که از نمایشگری ۶/۱ اینچی با رزولوشن FHD در محصول جدید شرکت ژاپنی استفاده شود. در ادامه می‌توانید از تماشای ویدیوی تبلیغاتی گوشی جدید سونی لذت ببرید.

دانلود ویدئو

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر