حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ وجود گوشی گلکسی S20 FE را تائید کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

براساس شایعات، سامسونگ در حال کار روی نسخه اقتصادی گلکسی S20 به نام گلکسی S20 FE است. به‌تازگی وب‌سایت سامسونگ بلغارستان وجود دو نسخه جدید گلکسی S20 FE و S20 FE 5G را تائید کرده است.

گلکسی S20 FE شباهت‌های زیادی به گلکسی S20 خواهد داشت، اما پنل پشت آن بسیار شبیه به نوت ۲۰ خواهد بود. نمایشگر این گوشی حاشیه‌های نسبتا بزرگتری خواهد داشت، هرچند که در کناره‌ها همچنان انحنادار خواهد بود. مثل گلکسی نوت ۲۰، پنل پشت گلکسی S20 FE هم از پلاستیک مات و فریم فلزی خواهد بود و ابعادی برابر ۱۶۱x۷۳x۸ میلیمتر خواهد داشت.

گفته می‌شود گلکسی S20 FE در بخش دوربین از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX555 سونی، یک دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابر استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی آن هم یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی S20 FE جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نخواهد داشت، اما به احتمال زیاد دارای حسگر اثرانگشت داخل نمایشگر خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، ۶ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی باشد و انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین کند. گلکسی S20 FE در سه رنگ قرمز، سبز و نارنجی و در دو نسخه ۵G و LTE قابل‌دسترس خواهد بود و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را در کنار رابط کاربری OneUI 2.5 اجرا خواهد کرد. این گوشی احتمالا در ماه اکتبر معرفی خواهد شد و نسخه ۵G آن حدود ۷۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر