حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

پوکو: جزئیات جدید از گوشی پوکو X3

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مدیر بازاریابی و سخنگوی جهانی پوکو (Poco) جزئیات جدیدی از گوشی پوکو X3 را منتشر کرد. این مسئول پوکو با انتشار اولین تصویر ثبت شده، سنسور ۶۴ مگاپیکسلی پوکو X3 را تایید کرد. البته با توجه به اندازه تصویر منتشر شده احتمالا عکس با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل و فناوری Pixel Binning گرفته شده است.

همچنین در تصویر زیر نیز می‌توانید رابط کاربری دوربین را نیز مشاهده کنید که تا حدودی شبیه به رابط کاربری دوربین F2 پرو است.

باتری پوکو X3 می‌تواند در ۶۵ دقیقه به صورت کامل شارژ شود. در نمودار زیر می‌توانید عملکرد آن را با گوشی‌ گلکسی A71 سامسونگ با باتری ۴۵۰۰mAh که ۸۰ دقیقه زمان برای شارژ شدن با شارژر ۲۵ وات نیاز دارد مقایسه کنید. (این آزمایش‌ها بارها تکرار شده‌اند)

پیش از این شایعه شده بود که X3 همراه با شارژر ۳۳ وات عرضه خواهد شد، اما نمودار بالا نشان می‌دهد که ۵۰ درصد ظرفیت باتری این گوشی در ۲۰ دقیقه شارژ می‌شود و مقایسه آن با شارژ شدن ۵۰ درصدی باتری پوکو M2 پرو که ۳۰ دقیقه زمان می‌برد، احتمال استفاده از یک شارژر قوی‌تر را به‌وجود می‌آورد. البته این امکان نیز وجود دارد که برخلاف باتری ۵۰۰۰mAh پوکو M2 پرو، در این گوشی از باتری ۴۵۰۰mAh استفاده شود و یا اینکه پوکو راهی بهینه برای شارژ شدن باتری پیدا کرده باشد. در هر سخنگوی این شرکت وعده داده که بزودی اطلاعات بیشتری از این گوشی را منتشر خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر