پرلایک ترین توییت تاریخ اعلام شد: توییت آخر چادویک بوزمن

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

براساس اعلام توییتر، رکورد پرلایک‌ترین توییت تاریخ به‌تازگی جابه‌جا شده است. این شبکه‌ی اجتماعی رسما تأیید کرده است آخرین توییت حساب کاربری چادویک بوزمن فقید، بیشتر از هر توییت دیگری در تاریخ لایک شده است. آخرین توییت این حساب کاربری را خانواده‌ی بوزمن منتشر و خبر درگذشت او را اعلام کرده‌اند. تعداد لایک‌های توییت آخر حساب کاربری ستاره‌ی فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) تا آخرین ساعات ۲۹ آگوست ۲۰۲۰ (۸ شهریور ۱۳۹۹) بیش از ۷٫۷ میلیون بار لایک و بیش از ۲ میلیون بار ری‌توییت شد. البته به‌نظر می‌رسد تعداد لایک‌های توییت یادشده در لحظه‌ی نگارش این خبر کاهش پیدا کرده است.

روز ۲۹ آگوست ۲۰۲۰ (۷ شهریور ۱۳۹۹)، خبری غم‌انگیز طرفداران فیلم و سریال را شوکه کرد: چادویک بوزمن که سال‌ها است بازیگری می‌کرد و بیشتر به‌‌دلیل نقش پلنگ سیاه شناخته می‌شد، در ۴۳ سالگی براثر سرطان روده‌ی بزرگ از دنیا رفت. او چهار سال با سرطان مبارزه کرد و متأسفانه درنهایت جانش را از دست داد. بوزمن تا پیش از مرگ، ابتلا به سرطان را به‌طور عمومی اعلام نکرده بود و خبر مرگ ناگهانی‌اش همه را شوکه کرد.

در پی درگذشت بوزمن، بسیاری از افراد در شبکه‌های اجتماعی ناراحتی خود را از این اتفاق ابراز کردند. افراد و گروه‌های معروف نیز خودشان را با غم خانواده‌ی بوزمن شریک دانستند که از بین آن‌ها می‌توانیم به دوئین جانسون و آکادمی اسکار و گروه حقوق بشری NAACP اشاره کنیم. برخی از پروژه‌های آخر بوزمن در پلتفرم نتفلیکس پخش شدند که از بین آن‌ها می‌توانیم به Da 5 Bloods به‌کارگردانی اسپایک لی و Ma Rainey’s Black Bottom اشاره کنیم که هنوز اکران نشده است.

قطعا سران توییتر از اینکه رکورد تعداد لایک‌های پلتفرمشان بدین‌طریق شکسته شده است، چندان خوشحال نیستند و خودشان نیز به‌دلیل درگشت بوزمن ناراحت‌اند. رکوردهای پیشین پرلایک‌ترین توییت عموما مربوط به توییت‌های بودند که مضمون شادتری داشتند و حساب‌های کاربری افراد و گروه‌هایی نظیر باراک اوباما، آریانا گرانده و BTS آن‌ها را منتشر کرده بودند. جابه‌جاشدن رکورد پرلایک‌ترین توییت به‌وضوح رشد جامعه‌ی کاربران توییتر را به‌رخ می‌کشد، آن‌هم در دورانی‌ که شبکه‌های اجتماعی قدرتمندی همچون اینستاگرام و تیک‌تاک و فیسبوک مشغول فعالیت هستند. 

بوزمن هفده سال در سینما فعالیت و در فیلم‌های متعددی بازی کرد. منتقدان سینما همواره مدعی بودند که بوزمن می‌تواند به‌خوبی تصویری از انسان‌های واقعی را در جهان سینما نشان دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر