مایکروسافت سه ویدئو آموزشی از سرفیس دوئو منتشر کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سرفیس دوئو (Microsoft Surface Duo) گوشی اندرویدی مایکروسافت است که از دو نمایشگر مجزا و فرم‌فاکتور نسبتا جدیدی بهره می‌برد که بسیاری از کاربران با آن ناآشنا هستند. در این گوشی هوشمند از دو صفحه‌نمایش لمسی با وضوح درخورتوجه استفاده شده است که به کاربران کمک می‌کند کارهایشان را هم‌زمان سریع‌تر انجام دهند.

دو هفته قبل، مایکروسافت ویدئوهایی با محوریت قابلیت‌های مهم سرفیس دوئو در کانال یوتیوب خود منتشر کرد. این شرکت به‌تازگی سه ویدئو دیگر از سرفیس دوئو منتشر کرده است که بیشتر جنبه‌ی آموزشی دارند و کارکردن با گوشی را ساده‌تر می‌کنند. 

در اولین ویدئو سرفیس دوئو، مایکروسافت سراغ اجرای هم‌زمان دو اپلیکیشن می‌رود:

در دومین ویدئو سرفیس دوئو، اشاره به مبحث کشیدن و رها کردن (درگ اند دراپ) را شاهد هستیم:

در سومین ویدئو سرفیس دوئو، ردموندی‌ها به مبحث یادداشت‌برداری اشاره می‌کنند:

بیست‌و‌دوم مرداد، مایکروسافت اطلاعیه‌ای رسمی منتشر و در آن اعلام کرد گوشی دونمایشگره‌ی سرفیس دوئو ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰ شهریور ۱۳۹۹) با قیمت ۱،۳۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. مایکروسافت از حضور دو نمایشگر ۵٫۶ اینچ OLED با وضوح ۱،۳۵۰ در ۱،۸۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۴:۳ در گوشی جدیدش خبر می‌دهد و می‌گوید این دو نمایشگر درنهایت نمایشگر ۸٫۱ اینچی را تشکیل می‌دهند که وضوح ۲،۷۰۰ در ۱،۸۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳:۲ دارد. سرفیس دوئو از شیشه‌ی گوریلا گلس واقعی بهره می‌برد و از این حیث با گلکسی فولد سامسونگ فرق دارد. 

براساس اطلاعیه‌ی رسمی مایکروسافت، سرفیس دوئو از دوربین ۱۱ مگاپیکسلی با سیستم لرزش‌گیر تصویر الکترونیکی (EIS) برخوردار است که ویدئوهای 4K و 1080p را با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه می‌تواند ضبط کند. سرفیس دوئو به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی و باتری ۳،۵۵۷ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. نکته‌ی منفی محصول جدید ردموندی‌ها پشتیبانی‌نکردن از شبکه‌ی 5G است.

در ادامه بخوانید:

هم‌اکنون، امکان پیش‌خرید سرفیس دوئو با قیمت ۱،۳۹۹ دلار فراهم است. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر