موتورولا از گوشی موتو وان ۵G رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

موتورولا از یک گوشی میان‌رده ۵G جدید به نام وان ۵G رونمایی کرد. این هندست درواقع نسخه تغییر‌نام‌یافته موتو G 5G پلاس است که قبلا در بازار آمریکا عرضه شده بود. این شرکت هنوز قیمت دقیق وان ۵G را اعلام نکرده است، اما قول داده که این هندست زیر ۵۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

موتو وان ۵G دارای همان مشخصات موتورولا G 5G پلاس است. این هندست درمجموع شش دوربین دارد که چهار تای آن‌ها در پشت است و دو تا در جلو. دوربین‌های سلفی عبارتند از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و دیگری یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی. دوربین‌های پشت هم شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

تفاوت اصلی بین موتو G 5G پلاس و موتورولا وان ۵G این است که وان ۵G دارای یک فلاش حلقوی جدید در اطراف ماژول دوربین پشت است. این فلاش به‌غیر از فلاش LED دوگانه‌ای است که در کنار ماژول دوربین وجود دارد. چیپست این هندست دقیقا ذکر نشده است، اما ما انتظار داریم که از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰G در داخل آن استفاده شده باشد.

موتورولا وان ۵G دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۱:۹ است که از رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. انرژی این هندست را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۰ وات تامین می‌کند. موتورولا وان ۵G از طریق اپراتورهای AT&T و ورایزن قابل‌دسترس خواهد بود. نسخه ورایزن این گوشی از شبکه mmWave 5G این اپراتور پشتیبانی خواهد کرد و احتمالا کمی گران‌تر از سایر نسخه‌ها خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر