حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تصویر رندرشده رسمی از وان پلاس 8 تی به اشتباه فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تاکنون اطلاعات مختلفی از محصول در دست ساخت وان‌پلاس به‌نام وان‌پلاس ۸ تی (OnePlus 8T) فضای مجازی را پر کرده است؛ محصولی که درواقع انتظار می‌رود به‌نوعی پرچم‌دار جدید شرکت چینی باشد. حال، گزارشی جالب منتشر شده که گویا شرکت چینی به اشتباه تصویری از گوشی وان ‌پلاس ۸ تی را لو داده است.

تصویر رندرشده رسمی از وان‌پلاس ۸ تی در نسخه پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهندگان اندروید ۱۱ برای گوشی‌های هوشمند سری ۸ وان‌پلاس یافته شده است. با وجود اینکه تصویر رندرشده مدنظر تنها نمای جلوی گوشی وان‌پلاس ۸ تی را نشان می‌دهد؛ اما اطلاعات جالبی را به‌همراه دارد.

از نظر طراحی می‌توان گفت که وان‌پلاس ۸ تی تقریبا شبیه به وان ‌پلاس ۸ است و گویا تمرکز اصلی در این نسخه روی مشخصات سخت‌افزاری خواهد بود. بااین‌حال، مشخص می‌شود که وان‌پلاس ۸ تی نیز فاقد ویژگی دوربین پنهان در پشت نمایشگر است. برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که با وجود اینکه عکس مدنظر با نام OnePlus_8T.webp ذخیره‌شده است؛ اما احتمال دارد که تنها برای پر شدن جای خالی تصویر واقعی از وان‌پلاس ۸ تی قرار داده شده باشد و محصول نهایی از طراحی ظاهری متفاوتی استفاده کند.

در هر صورت، چنین موضوعی نیز منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا از شرکت‌های بزرگی مانند وان‌پلاس بعید است که مرتکب چنین خطاهایی شوند. بااین‌حال، احتمال اینکه وان‌پلاس بخواهد برای محصول معرفی‌نشده‌ی خود بازارگرمی کرده و علاقه‌مندان را به وجد آورد نیز وجود دارد.

در ادامه بخوانید:

با درنظرگرفتن اینکه وان‌پلاس از مدل‌های جدید سری تی گوشی‌های هوشمند خود در بازه زمانی اکتبر تا نوامبر رونمایی می‌کند، می‌دانیم که فاصله چندانی با معرفی وان‌پلاس ۸ تی نداریم. وان‌پلاس ۸ تی اولین محصولی از شرکت چینی است که اندروید ۱۱ را به‌صورت پیش‌فرض به‌همراه خواهد داشت؛ بنابراین انتظارات فراوانی از آن می‌رود. باید صبر کرد و دید که وان‌پلاس با محصول جدید خود چه شگفتانه‌هایی را برایمان تدارک دیده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر