عرضه جهانی گوشی‌های ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro ایسوس

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی‌های ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro که هفته پیش در تایوان رونمایی شدند، اکنون وارد بازارهای جهانی شده‌اند و قیمت آن‌ها در اروپا مشخص شده است. 

کمپانی ایسوس هفته گذشته از گوشی‌های ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro خود که از جدیدترین محصولات خط تولید تلفن‌همراه این کمپانی هستند در کشور تایوان رونمایی کرد. اکنون این سری از تلفن‌های همراه به‌ بازارهای جهانی عرضه شده‌اند.

سری ZenFone 7 این برند با حافظه‌ ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگ رم قیمتی برابر با ۶۹۹ یورو و سری ZenFone 7 Pro آن با حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی و ۸ گیگ رم به قیمت ۷۹۹ یورو به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

از دیگر تفاوت‌های کلیدی این دو گوشی پردازنده‌ی +Snapdragon 865 و دوربین اصلی و لنز Telephoto برای عکس‌برداری از فواصل طولانی با قابلیت حذف لرزش‌های در تصویربرداری (OIS) در سری ZenFone 7 Pro است در حالی که ورژن ZenFone 7 با پردازنده Snapdragon 865 بدون قابلیت حذف لرزش در تصویربرداری عرضه شده است.

خانواده ZenFone 7 دارای صفحه نمایش AMOLED با سرعت بروزرسانی صفحه (Refresh Rate) معادل ۹۰ هرتزی و دوربین سه‌گانه که به لطف مکانیزم چرخشی به هر دو جهت خم می‌شود.

عرضه این گوشی به بازارهای آمریکای شمالی در آینده‌ی دورتری رخ خواهد داد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر