حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپل پاییز امسال از ۴ آیفون، ۲ اپل واچ و یک آیپد ایر رونمایی می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طبق گزارشی که بلومبرگ به تازگی منتشر کرده است اپل قصد دارد پاییز امسال از ۴ آیفون، ۲ اپل واچ و آیپد ایر جدید رونمایی کند.

طبق گزارشی که بلومبرگ منتشر کرده است اپل بدون توجه به تاثیرات کرونا قصد دارد ۷۵ تا ۸۰ میلیون آیفون 5G را در سال جاری میلادی به فروش برساند. شیوع کرونا باعث شده بود که اپل در گذشته خبر تاخیر عرضه محصولات جدید خود را منتشر کند.

طبق این گزارش، اپل از چهار آیفون با نمایشگر OLED رونمایی خواهد کرد که دو مدل آن از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و نسخه‌های دیگر از نمایشگر ۵.۴ و ۶.۷ اینچی بهره می‌برند. پنل ۶.۱ اینچی در یکی از مدل‌های پرو و مدل استاندارد معادل آیفون ۱۱ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آیپد ایر

به نظر می‌رسد اپل رنگ آبی تیره را جایگزین رنگ سبز آیفون ۱۱ پرو خواهد کرد و آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶.۷ اینچی تنها مدل با اسکنر LiDAR مورد استفاده در آیپد پرو جدید خواهد بود. تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و از طراحی جدید مشابه با آیفون ۴ بهره می‌برند. مدل‌های پرو دیرتر از مدل‌های استاندارد وارد بازار خواهند شد.

در گزارش بلومبرگ به آیپد ایر جدید با حاشیه‌های کم نمایشگر اشاره شده که به نظر می‌رسد همان آیپد ۱۰.۸ اینچی موردنظر «مینگ چی کو» باشد. هفته گذشته تصاویری از آیپد ایر جدید منتشر شد که حاشیه‌های کم نمایشگر و همچنین قرارگیری سنسور اثر انگشت تاچ آیدی درون دکمه پاور را به نمایش می‌گذاشت.

آیپد ایر

اپل در پاییز امسال از دو مدل اپل واچ رونمایی خواهد کرد که یکی از آن‌ها جایگزین سری ۵ شده و دیگری جایگزین نسخه پایین‌رده سری ۳ محسوب می‌شود. در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، در مراسم این غول فناوری آمریکایی شاهد رونمایی از نسخه کوچکتر و ارزان‌تر اسپیکر هوشمند هوم پاد و هدفون دور گوشی با برند اپل نیز خواهیم بود.

اپل تی‌وی جدید با پردازنده بهبودیافته و ریموت کنترل جدید نیز در حال توسعه است که البته شاید امسال معرفی و وارد بازار نشود. طبق گزارش بلومبرگ، سیستم عامل iOS 14 در ماه جاری میلادی به صورت عمومی منتشر می‌شود و تاخیر در عرضه آیفون ۱۲ تاثیری در این موضوع نخواهد داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر