قیمت گلکسی Z فولد ۲ در بازارهای مختلف مشخص شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ به تازگی به صورت رسمی از گوشی گلکسی Z فولد ۲ ۵G رونمایی کرده است و علاقه‌مندان در حال حاضر می‌توانند نسبت به پیش خرید آن اقدام کنند. این گوشی در قالب دو رنگ مشکی و برنزی در دسترس قرار خواهد داشت و یک نسخه ویژه از آن به عنوان Thom Browne نیز معرفی شده است که با گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو همراه خواهد بود.

در این مطلب، قیمت گلکسی Z فولد ۲ در بازارهای مهم دنیا را گردآوری کرده‌ایم تا از قیمت این گوشی تاشو بیشتر بدانید.

این گوشی از تاریخ جمعه ۲۸ شهریور ماه (۱۸ سپتامبر) روانه بازار خواهد شد. با این حال، یک گزینه جالب، امکان سفارشی‌سازی رنگ لولای گلکسی Z فولد ۲ خواهد بود که البته این مهم برای بازارهای خاصی در نظر گرفته شده است. پس از سفارشی‌سازی رنگ لولای این گوشی، ارسال آن طی ۲ الی ۴ هفته طول خواهد کشید.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، یک نسخه ویژه از این گوشی نیز با نام Samsung Galaxy Thom Browne Edition عرضه خواهد شد که این مورد نیز برای برخی بازارهای خاص در نظر گرفته شده است. این نسخه قیمتی معادل ۳۳۰۰ دلار / ۳۰۰۰ پوند دارد و از روز جمعه ۴ مهر ماه (۲۵ سپتامبر) در دسترس قرار خواهد گرفت. قیمت گران این نسخه باعث می‌شود تا فقط طرفداران پر و پا قرص گوشی های سامسونگ نسبت به خرید آن اقدام کنند. این نسخه علاوه بر لوازم جانبی‌های متعدد، شامل ایربادهای گلکسی بادز لایو و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ نیز می‌شود که ارزش آن را بالا می‌برد.

فهرست قیمت‌ گلکسی Z فولد ۲ ۵G در بازارهای مختلف دنیا به شرح زیر است.

آمریکا ۲۰۰۰ دلار
کانادا ۲۷۸۰ دلار کانادا
انگلیس ۱۸۰۰ پوند
آلمان ۱۹۵۰ یورو
ایتالیا ۲۰۵۰ یورو
اسپانیا ۲۰۱۰ یورو
سوئد ۲۲۷۰۰ کرون
لهستان ۸۸۰۰ زلوتی
روسیه ۱۸۰۰۰۰ روبل
کره ۲۴۰۰۰۰۰ وون

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر