حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

عرضه حالت استفاده کودک برای برخی تبلت‌ها توسط گوگل

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
گوگل باعرضه حالتی ویژه به نام Kids Space برای تبلت‌های جدید سعی دارد تا محیط دستگاه‌های هوشمند را برای کودکان امن‌تر و آموزنده‌تر کند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، گوگل به‌تازگی سعی دارد تا باعرضه قابلیت‌هایی نظیر کنترل  والدینی به نام Family Link و اختصاص بخشی به نرم‌افزارهایی که از جانب معلم‌ها تائید شده است محیطی امن را برای کودکان ایجاد کند. در همین راستا این کمپانی تصمیم گرفته است که قابلیت جدیدی را به نام Kids Space به برخی تبلت اندروید عرضه کند.
 
گوگل اعلام کرده است که ایده Kids Space کمک به کودکان در جستجوی چیزهایی است که دوست دارند. زمانی که آن‌ها زمینه علاقه خود را انتخاب کنند می‌توانند در این بخش طبق علاقه خود مواردی را برای ساختن، خواندن و بازی کردن پیدا کنند. علاوه بر این آن‌ها می‌توانند با انتخاب آواتار یا شخصیتی که دوست دارند، این قابلیت را بیشتر از قبل به شخصیت خود نزدیک کنند.
 
 
 
طراحی این حالت ازآنجایی‌که برای کودکان در نظر گرفته شده است رنگارنگ است و کار با آن نیز بسیار ساده است. فهرست کتاب‌ها و نرم‌افزارهای موردعلاقه کودکان در این حالت به صورت دائمی به‌روز می‌شود. گوگل در تلاش است تا دسترسی به کتاب‌ها را نیز از طریق رایزنی با ناشران آن‌ها برای کودکان فعال کند و کاربران آمریکایی این حالت می‌توانند به صورت رایگان به مطالعه 400 کتاب بپردازند.
 
سربرگ‌های Watch و Make در Kids Space حاوی ویدیوهایی از بخش یوتیوب کیدز است که بسیار سرگرم‌کننده است و کودکان را به انجام فعالیت‌های خارج از محیط تبلت تشویق می‌کند. علاوه بر این در صورت کافی نبودن تمامی این محتواها، والدین می‌توانند از طریق گوگل پلی نرم‌افزارها و کتاب‌های بیشتری را برای کودکانشان دانلود کنند.
 
اولین تبلتی که از این قابلیت برخوردار خواهد شد لنوو تب 10 اچ‌دی نسل دوم خواهد بود که قیمت در نظر گرفته شده برای آن از 130 دلار شروع می‌شود و در اوایل ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد. این قابلیت به‌زودی روی سایر تبلت‌ها نیز در دسترس خواهد بود.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر