حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اوپو F17 و F17 پرو با دوربین چهارگانه و فناوری شارژ سریع ۳۰W VOOC معرفی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اوپو از دو گوشی اوپو F17 و F17 پرو رونمایی کرد. هر دو هندست دارای ۷.۵ میلیمتر ضخامت و ۱۶۰ گرم وزن هستند و طراحی کناره‌ها و پشت آن‌ها به گونه‌ای است که در دست گرفتن‌شان را بسیار راحت‌تر می‌کند.

اوپو F17 دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p است و یک ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بالای خود دارد. انرژی این گوشی را یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۳۰W VOOC تامین می‌کند.

دوربین‌های پشت اوپو F17 شامل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. این هندست مجهز به چیپست ۸ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۲ است و ترکیب‌های حافظه مختلفی از ۴/۶۴ گیگابایت تا ۸/۱۲۸ گیگابایت دارد. قیمت و تاریخ عرضه اوپو F17 به‌زودی اعلام خواهد شد.

اما گوشی اوپو F17 پرو مجهز به چیپست هلیو P95 مدیاتک، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و سیستم‌عامل Color OS 7.2 را مبتنی بر اندروید ۱۰ است اجرا می‌کند.

اوپو F17 پرو دارای نمایشگر ۶.۴۳ اینچی Super AMOLED با رزلوشن +۱۰۸۰p و رفرش ریت ۶۰ هرتز است و یک بریدگی هول پانچ دوگانه برای میزبانی از دوربین‌های سلفی ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در بالای خود دارد.

دوربین‌های پشت اوپو F17 پرو شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. این گوشی هم‌اکنون برای پیش‌سفارش قابل‌دسترس است و از تاریخ ۷ سپتامبر به قیمت ۲۳۰۰۰ روپیه هند به فروش خواهد رفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر