حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ال‌جی در نمایشگاه IFA از خانه هوشمند ThinQ Home رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ال‌جی در نمایشگاه IFA از خانه هوشمند ThinQ Home که به آخرین تکنولوژی لوازم خانگی مجهز است رونمایی کرد. ال‌جی با این کار قصد دارد زندگی را راحت‌تر و سبزتر کند.

خانه هوشمندی که ال‌جی در نمایشگاه IFA 2020 رونمایی کرده است چهار طبقه دارد که به گفته ال‌جی ساخت آن در جنوب شهر سئول یک سال طول کشیده است. ال‌جی با این کار قصد دارد زندگی را راحت‌تر و سبزتر کند.

neosams

ال‌جی اعلام کرد که خانه هوشمند ThinQ Home نمونه ایده‌آل خانه هوشمند در آینده است که باعث راحت‌تر شدن زندگی می‌شود. در این تکنولوژی از آخرین مدل‌های لوازم خانگی و فناوری‌های IT استفاده شده است. ال‌جی گفته است که این خانه هوشمند قصد دارد محافظت راحتی و سرگرمی را در دوران کرونا ایجادکند.

درب اصلی خانه هوشمند ال‌جی مجهز به فناوری تشخیص چهره است. دستگیره آن نیز از اشعه فرابنفش استفاده می‌کند تا آن را ضدعفونی می‌کند. درون این خانه هوشمند از جدیدترین لوازم خانگی این سازنده کره‌ای استفاده شده است. که می‌توان به کمد بخار و تصفیه‌کننده هوا در آن اشاره کرد. این خانه همچنین به محصولات آینده ال‌جی مانند هود هوشمند و پنجره‌های مجهز به پنل OLED شفاف مجهز شده است.

ال‌جی اعلام کرده است که یکی از دیوارهای این خانه با استفاده از فرمان صوتی حرکت می‌کند و تلویزیون ۷۷ اینچی OLED را نشان می‌دهد. این خانه از آینه هوشمندی به نام Home Concierge استفاده می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد لوازم خانه را کنترل کند و از میزان انرژی و ارتباط آن با اتاق‌های دیگر آگاه شود.

خانه هوشمند ThinQ Home برق خود را با استفاده از سیستم فتوولتاییک که از ۹۹۸ پنل خورشیدی که روی پشت بام قرار می‌گیرد تامین می‌کند. ال‌جی گفته است که این خانه می‌تواند عادت مصرف برق ساکنان آن را یاد بگیرد و مصرف آن‌ها را کنترل کند.این خانه همچنین توانایی کنترل اتوماتیک دما و رطوبت را داشته و سطح گرد و غبار موجود در منزل را به منظور تمیز نگه داشتن محیط تحلیل می‌کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر