حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مدیر عامل وان پلاس نقش جدیدی را در شرکت مادر اوپو و وان پلاس بر عهده می‌گیرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وان پلاس به عنوان شاخه فرعی اوپو آغاز به کار کرد و در نهایت به برند شناخته شده‌ای برای خود در اروپای غربی و ایالات متحده تبدیل شد.

بنیانگذار و مدیر عامل آن پیت لائو (Pete Lau) اکنون به عنوان معاون ارشد رئیس OPLUS منصوب شده است که یک شرکت اسرارآمیزی است که به طور کامل مالک اوپو است و همچنین اکثر سهام OnePlus را نیز در اختیار دارد اما در Realme سهام کمتری دارد.

سخنگوی OnePlus تأیید کرد که پیت لائو مدیر عامل OnePlus خواهد ماند اما در عین حال «او همچنین نقش SVP (معاون ارشد مدیر شرکت) و مدیر ارشد تجربه محصول را برای OPLUS بر عهده گرفته است.»

نقش جدید وی تنها چند روز پس از رونمایی ریلمی از برنامه‌های بلند‌پروازانه خود برای گسترش در اروپا اعلام شد و به نظر می‌رسد وظیفه لائو نظارت بر این موضوع باشد که اجازه ندهد تا این سه شرکت در رده‌های قیمتی محصولات مشابه با یکدیگر رقابت کنند. در حال حاضر، پرچمداران Oppo Find X2 Pro و OnePlus 8 Pro دارای مشخصات و برچسب‌های قیمتی مشابه در کشورهایی مانند انگلستان، آلمان و فرانسه هستند.

OPLUS شرکتی است که بر سه برند گوشی هوشمند متعلق به BBK Electronics نظارت دارد. با این حال، vivo ، نام دیگر متعلق به این مجموعه صنعتی و تجاری چینی، بخشی از شرکت لائو نیست و همچنین او اصرار دارد که: «OPLUS هیچ ارتباطی با BBK ندارد.» با این حال، این‌ها همه شرکت‌های خصوصی هستند و تأیید چنین ادعاهایی دشوار است. این سه شرکت علی‌رغم شواهد واضح در مورد همکاری گسترده تحقیق و توسعه، همه ادعا می‌کنند که کاملاً مستقل هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر