حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ آپدیت رابط کاربری OneUI 2.5 را برای سری گلکسی اس 10 عرضه کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

همراه‌با معرفی سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ، شرکت کره‌ای از نسخه‌ی جدیدی از رابط کاربری اختصاصی خود، OneUI 2.5 نیز رونمایی کرد. در مراسم معرفی پرچم‌داران جدید شرکت کره‌ای، مقامات سامسونگ، عرضه‌ی رابط کاربری OneUI 2.5 برای محصولات قدیمی‌تر ازجمله سری گلکسی اس ۱۰، گلکسی نوت ۱۰، گلکسی نوت ۹ و گوشی‌های تاشو گلکسی فولد را تأیید کردند.

حال، به‌نظر می‌‌رسد که شرکت کره‌ای عرضه آپدیت رابط کاربری OneUI 2.5 برای مدل‌های سری گلکسی اس ۱۰ را شروع کرده است و هم‌اکنون دارندگان گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و S10e می‌توانند به‌روزرسانی جدید را با حجمی نزدیک به ۱ گیگابایت دانلود و سپس نصب کنند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که آپدیت ابتدا برای کاربران کشور آلمان عرضه می‌شود و در مدت زمان کوتاهی دردسترس کاربران مناطق دیگر نیز قرار خواهد گرفت.

آپدیت جدید برای گلکسی اس ۱۰ و ۱۰ پلاس با نسخه فرم‌وِر G973FXXU8DTH7 و G970FXXU8DTH7 و برای مدل گلکسی S10e نیز با نسخه فرم‌وِر G975FXXU8DTH7 عرضه می‌شود. رابط کاربری OneUI 2.5 نه‌تنها به بهبود عملکرد سخت‌افزار و افزایش سرعت ناوربری کمک می‌‌کند؛ بلکه امکان پشتیبانی از سامسونگ دکس به‌صورت بی‌سیم را نیز فراهم می‌سازد.

سامسونگ دکس، قابلیتی است که امکان نمایش محتوای صفحه‌نمایش گوشی هوشمند در نمایشگری بزرگ‌تر مانند تلویزیون را فراهم می‌سازد. برقراری ارتباطات Wi-Fi هوشمند نیز از دیگر مزایای رابط کاربری جدید سامسونگ است. درواقع چنین ویژگی، میزان کیفیت ارتباطات Wi-Fi موجود در اطراف گوشی هوشمند را نشان داده و همچنین امکان به اشتراک قرار دادن رمز عبور Wi-Fi میان دستگاه‌های دیگر سامسونگ را فراهم می‌سازد.

در ادامه بخوانید:

درکنار مزایای اشاره‌شده، اپلیکیشن دوربین نیز ویژگی‌های بیشتری ازجمله برخورداری از امکانات جدید برای حالت فیلم‌برداری حرفه‌ای برخوردار شده است. امکان تغییرات گسترده در حالت فوکوس نیز به اپلیکیشن دوربین اضافه‌شده و دوربین به درخواست کاربر می‌تواند روی چندسوژه به‌صورت هم‌زمان فوکوس کند.

درصورتی‌که از دارندگان گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۱۰ هستید و هنوز آپدیت رابط کاربری OneUI 2.5 را دریافت نکرده‌اید، به‌صورت دستی ازطریق تنظیمات، گزینه آپدیت نرم‌افزاری می‌توانید عرضه به‌روزرسانی جدید برای گوشی هوشمندتان را چک کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر