موستانگ برقی Cobra jet 1400، توانست یک چهارم مایل را در 8.27 ثانیه بپیماید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – همانطور که در روزهای اخیر شاهد رونمایی از موتور الکتریکی کمپانی Lucid Motor در مسابقات درگ بودیم، اکنون نیز شرکت فورد ویدیویی از موستانگ برقی خود برای مسابقات درگ منتشر کرد. فورد اذعان کرد که نمونه اولیه فورد موستانگ Cobra jet 1400 در تست سرعت خود، توانست یک چهارم مایل را تنها در 8.27 ثانیه و با سرعت نهایی 168 مایل بر ساعت طی کند. این کمپانی در نظر دارد تا این ماشین را در طی روزهای پیش رو در مسابقات قهرمانی US Nationals با موستانگ Cobra jet بنزینی خود در یک نمایش عمومی رو در رو کند.

فورد موستانگ Cobra jet 1400 اولین مسابقه عمومی خود را در روزهای آتی در US Nationals اجرا خواهد کرد.

مارک راشبروک، مدیر کل اجرایی عملکرد خودروهای رده اسپرت فورد، گفت:” از زمان رونمایی از ماشین، ما به تیونیگ دقیق ­تر آن ادامه دادیم و اکنون در تلاشیم تا طراحی این ماشین را به نهایت شتاب ممکن قابل دسترسی مسابقات درگ برسانیم”. در یک بیانیه، تیم فورد ادعا کرده است که این موستانگ در یکی از تست ­های خصوصی شرکت، توان ماکسیمم 1502 اسب بخار را به چرخ ­ها وارد کرده است.

هرچند که این عملکرد بسیار راضی کننده­ای از خودروی برقی است، اما پس از  چند دور تست خصوصی، اکنون زمان آن است تا با افزودن قابلیت­ های مناسب، این خودرو را قابل رقابت با خودروهایی مانند eCOPO Camaro کند.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر