حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ساعت‌های هوشمند واچ GS پرو و واچ ES آنر رونمایی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی آنر از ساعت هوشمند قدرتمند خود به نام واچ GS پرو و ساعت هوشمند ES در نمابشگاه IFA رونمایی کرد. آنر واچ GS پرو با قیمت ۲۹۶ دلار و در  رنگ‌های سفید و آبی وارد بازار می‌شوند.

کمپانی آنر اعلام کرده است که واچ GS پرو از اکثر استانداردهای نظامی MIL-STD-810G مانند مقاومت در برابر دماهای بالا و پایین، رطوبت، باران، فشار پایین در ارتفاع برخوردار است. این محصول شامل بیش از ۱۰۰ مد ورزشی مانند اسکی، کوهنوردی، شنا، دوچرخه سواری و … می‌شود.

سیستم عامل به کار رفته در واچ GS همان سیستم عامل Lite OS هواوی است. این ساعت هوشمند قابلیت‌هایی مانند پایش ضربان قلب، پایش اکسیژن خون، پایش خواب و استرس پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند قابلیت‌های دیگری مانند اخطار وضعیت آب و هوا، پشتیبانی از سیستم‌های موقعیت‌یابی GPS و GLONASS و همچنین حالتی به نام Route Back نیز دارد که مسیر حرکت کاربر را ذخیره کرده و به او در پیدا کردن مسیر بازگشت کمک می‌کند.

آنر اعلام کرده است که واچ GS پرو حداکثر تا ۲۵ روز شارژدهی دارد اما اگر کاربر از حالت‌های ورزشی آن استفاده کند و GPS را روشن نگه دارد شارژدهی آن بین ۱۰۰ تا ۴۸ ساعت کاهش پیدا می‌کند. گفته می‌شود این ساعت هوشمند از نمایشگر ۱.۳۹ اینچی OLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل استفاده می‌کند. آنر واچ GS پرو با قیمت ۲۹۶ دلار و در  رنگ‌های سفید و آبی وارد بازار می‌شوند. این ساعت هوشمند در تاریخ ۷ سپتامبر یعنی ۱۷ شهریور در شهرهای بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا عرضه می‌شود.

واچ GS و واچ ES

کمپانی آنر در نمایشگاه ایفا ساعت هوشمند دیگری را به نام واچ ES معرفی کرد. این ساعت هوشمند از نمایشگر ۱.۶۴ اینچی OLED با رزولوشن ۴۵۶ در ۲۸۰ پیکسل بهره‌مند است و می‌تواند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، خواب، استرس و سیکل قاعدگی بانوان را پایش کند. گفته می‌شود که این محصول از ۹۶ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند تا ۱۰ روز شارژ خود را نگه می‌دارد. آنر واچ ES از تاریخ ۱۷ شهریور با قیمت ۱۱۹ دلار در بریتانیا و آلمان و از ماه آینده در سایر کشورهای اروپایی به بازار عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر