حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

وان پلاس 8T نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی و دوربین چهارگانه خواهد داشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

برای مدت چهار سال است که شرکت وان‌پلاس هر ساله دو گوشی هوشمند پرچم‌دار را روانه بازار می‌کند و چنین سیاستی در سال ۲۰۲۰ نیز اجرا خواهد شد. پس از معرفی و عرضه‌ی وان‌پلاس ۸ این‌بار نوبت به وان‌پلاس 8T رسیده تا علاقه‌مندان به محصولات شرکت چینی را به وجد آورد.

درحال‌حاضر می‌دانیم که وان‌پلاس 8T در درون شرکت با لقب «کباب» (Kebab) شناخته می‌شود. حال، گزارش‌ها اشاره دارند که محصول جدید وان‌پلاس، نمایشگری ۶/۵۵ اینچی با پنل آمولد دارد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به کاربران ارائه می‌دهد. 

استفاده از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی سبب می‌شود که وان‌پلاس 8T مشخصاتی شبیه به وان‌پلاس ۸ پرو داشته باشد؛ محصولی که توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدان و همچنین کاربران را به خود جلب کند. در ادامه گزارش ذکر می‌شود که پنل پشتی وان‌پلاس 8T میزبان ماژول دوربینی چهارگانه است که متشکل است از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای ثبت تصاویر پرتره.

درصورتی‌که با مشخصات سخت‌افزاری وان‌پلاس ۸ آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که در پنل پشتی پرچم‌دار فعلی وان‌پلاس نیز دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل استفاده شده است. بااین‌حال، آنچه دوربین اصلی وان‌پلاس 8T را از وان‌پلاس ۸ متفاوت می‌سازد، استفاده از حسگری جدید است که امکان ثبت تصاویر باکیفیت‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند.

در ادامه بخوانید:

تاکنون اطلاعات مختلفی در مورد وان‌پلاس 8T منتشر شده است که شامل برخی از مشخصات سخت‌افزاری آن به‌همراه تصاویری رندرشده از محصول معرفی‌نشده‌ی وان‌پلاس می‌شد. در تصویر رندرشده رسمی که گویا به اشتباه فاش شده بود، تفاوت بسیار کمی میان وان‌پلاس 8T و وان‌پلاس ۸ مشاهده می‌شد. بااین‌حال، پرچم‌دار وان‌پلاس مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس می‌شود که ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز آن را همراهی خواهند کرد.

محصول جدید وان‌پلاس با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری OxygenOS 11 روانه بازار می‌شود. جالب است بدانید وان‌پلاس 7T اولین گوشی هوشمندی بود که همراه‌با اندروید ۱۰ روانه بازار شد؛ بنابراین دور از ذهن نیست که اتفاقی مشابه برای وان‌پلاس 8T نیز رخ دهد و اولین گوشی هوشمند موجود در بازار با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ باشد.

انتظار می‌رود وان‌پلاس 8T در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر معرفی شده و سپس با فاصله زمانی بسیار کمی راهی بازار شود. با وجود اینکه پرچم‌دار جدید وان‌پلاس با وان‌پلاس ۸ تفاوت بسیار کمی خواهد داشت؛ اما انتظار می‌رود که تبدیل به یکی از بهترین محصولات ارائه‌شده به بازار در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر