هواوی ۲۰ شهریور از فری‌بادز پرو، ساعت هوشمند و لپ تاپ جدیدی رونمایی می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت هواوی برنامه‌های بزرگی برای روز پنج شنبه ۲۰ شهریور (۱۰ سپتامبر) داشته و قصد دارد از دو هدفون، دو ساعت هوشمند و دو لپ تاپ جدید رونمایی کند.

هواوی فری‌بادز پرو (Huawei FreeBuds Pro) یکی از مهم‌ترین محصولاتی محسوب می‌شود که قرار است در رویداد ۲۰ شهریور این شرکت چینی معرفی شود. نسخه پرو قرار است قابلیت لغو نویز بهبودیافته‌ای داشته باشد که یکی از نکات منفی فری‌بادز ۳ محسوب می‌شد.

یک هدست بلوتوثی دیگر نیز در راه است که از طراحی دور گردن بهره می‌برد. این محصول احتمالاً هواوی فری‌لِیس پرو (Huawei FreeLace Pro) نام خواهد داشت که از لغو نویز صدای «دو برابری» و شارژ سریع USB-C بهره می‌برد.

هواوی قصد عرضه یک مدل پرو دیگر برای محصولات خود دارد که هواوی واچ GT2 احتمالاً یکی از آن‌ها باشد – به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند تقریباً همان چیزی‌ست که در تصاویر فاش شده آن شاهد بودیم.

در نهایت، لپ تاپ‌های جدیدی از سری میت‌بوک در راه است. هواوی میت‌بوک X پرو ۲۰۲۰ در حال حاضر در بازار موجود است و اوایل سال جاری نیز شاهد میت‌بوک D و میت‌بوک ۱۳ جدید بودیم بنابراین مشخص نیست که هواوی قصد معرفی چه مدل لپ تا‌پ‌هایی را دارد.

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، هواوی قصد دارد روز پنج شنبه ۲۰ شهریور (۱۰ سپتامبر) از محصولات جدیدی رونمایی کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر